سینماسینما، علی پاکزاد – کوروش تهامی بازیگر فیلم «آشوب» با انتقاد از وضعیت نامناسب اکران این فیلم٬ شرایط اکران را دلیل ضربه خوردن این فیلم در جریان نمایش عمومی عنوان کرد.
به گزارش سینماسینما، حدود یک ماه از اکران فیلم «آشوب» جدیدترین ساخته کاظم راستگفتار میگذرد. با وجود تبلیغ فیلم در شبکههای ماهوارهای٬ اما این فیلم گیشه چندان موفقی نداشته است و تهامی بازیگر نقش اصلی فیلم٬ مهمترین عامل موفقیت اندک فیلم را در اکران٬ شرایط نامناسب نمایش آن میداند.
تهامی درباره همکاری با راستگفتار و حضور در فیلم «آشوب» گفت: «فیلم «آشوب» از آن دست فیلمهایی است که جایش در سینمای ایران کاملا خالی بود. یعنی در کنار تولیدات انبوهی که ما هر سال در ژانرهای مختلف داریم فیلمی مانند «آشوب» متفاوت است. حال و هوای فیلم، ترانههایی که خوانده میشود٬ رفتار افراد در فیلم و موضوعات اجتماعی که به آن اشاره میشود، نکات حائز اهمیتی است که در «آشوب» دیده میشود. «آشوب» فیلمی شعاری نیست. بخشهای زیادی در آن وجود دارد که مخاطب عام را نیز سرگرم میکند. اما اتفاقات خوبی در زمان اکران این فیلم شکل نگرفت. همزمانی اکران فیلم با انتخابات ریاست جمهوری باعث شد توجه ویژهای به آن نشود٬ تعطیلات نیمه خرداد نیز در کاهش استقبال مخاطبان بیتاثیر نبوده است.»
بازیگر فیلم «آشوب» درباره ساعتهای اکران این فیلم گفت: «روزها و ساعتهای عجیبی را برای اکران فیلم ما در نظر گرفتند. فیلم «آشوب» بعضی روزها صبح اکران میشد و یا وسط ظهر که به هیچ وجه قابل قبول نبود. سئوال من این است که چرا ژانرهای جدی اکنون در سینمای ایران مورد توجه مخاطبان قرار نمیگیرد؟ بسیاری از کسانی که در سینما سرمایهگذاری میکنند به دلیل نبود استقبال مخاطبان عموما دچار مشکلات زیادی می شوند. فیلم هایی شبیه «آشوب» ، «ویلاییها» فیلمهاییاند که باید دیده شوند. چرا باید سانسهای خوب فقط برای فیلمهای کمدی باشد؟ آیا این یک ظلم نیست؟ اتفاقات و مقررات نانوشتهای در سینما وجود دارد که باعث شده تا سرمایهگذاران بخش خصوصی کمتر به سمت سینما بیایند.»
او درباره بازی در این فیلم گفت: «آقای راست گفتار نفرات متفاوتی را برای نقش من در نظر داشتند٬ اما کسانی که مد نظر بودند با معیارهایی که آقای راستگفتار مد نظر داشت همخوانی نداشت. زیرا آقای راست گفتار به دنبال کسی بود که موسیقی را بشناسد صدای خوبی هم داشته باشد که کاملا این امر تخصصی میشد و من انتخاب شدم . البته بازی در این نقش بسیار سخت بود.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درباره سریال «محکوم»/ محکوم به تماشا
- گیشه سینماها در اردیبهشت؛ فیلمهای رضا عطاران، امین حیایی و پیمان معادی اکران میشوند
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- چند فیلم مجوزدار در صف اکران سینما هستند؟
- ناامنی ۱۰۰ دستگاه در چرخه اکران/ هشدار امنیتی برای سینماها
- یک تهیهکننده و پخشکننده فیلم: فیلمهای مهم در حسرت گیشه/ صنوف کم کاری میکنند
- کوروش تهامی : سینما بیقانون شده است/ ورود خوانندگان به عرصه بازیگری باید سنجیده باشد
- یک تهیهکننده مطرح کرد: توقف حداقل ۵۰ فیلم پشت ترافیک اکران هر سال
- پوستر ترکیهای «جن زیبا» رونمایی شد/ اکران در ترکیه و جمهوری آذربایجان
- مذاکره برای اکران بهتر گروه «هنر و تجربه»
- «درساژ» و «تخته گاز» چهارشنبه اکران میشوند
- قاتل بروسلی روی پرده سینماها
- مدیران پیر و زنان سینماروی بدپوشش
- افزایش ۴۱ درصدی مخاطب و ۵۱ درصدی فروش فیلمها در فروردین ۹۷
- اکران فیلم خارجی در سینماها محقق میشود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





