فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» ساخته وحید جلیلوند در ادامه حضور موفق جهانیاش، در حال حاضر در سینماهای ایتالیا روی پرده است. به گزارش سینماسینما، این فیلم که در نمایش عمومی خود مورد استقبال ویژه مردم و منتقدین قرار گرفته است، در رسانه های سینمایی به عنوان فیلمی که «استاندارد بالایی در روایت داستان اجتماعیش دارد» مطرح شده است…
«بدون تاریخ، بدون امضاء» که تابستان سال گذشته تور حضورهای جهانی خود را از فستیوال معتبر ونیز آغاز کرد و در این رخداد مهم سینمایی توانست جوایز بهترین بازیگری نقش اصلی مرد را برای نوید محمدزاده و جایزه بهترین کارگردانی را برای وحید جلیلوند به دست آورد، بعد از موفقیت های جشنوارهای این روزها در بسیاری از شهرهای ایتالیا به نمایش عمومی درآمده است. روزنامه ریپابلیکا که یکی از بزرگترین و معروفترین روزنامههای ایتالیاست، در گزارشی که از فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» منتشر کرده خبر داده که این فیلم در حال حاضر دو هفته می شود که در ۳۲ سالن روی پرده آمده و به گفته منتقد سینمایی این روزنامه، جدیدترین ساخته وحید جلیلوند در این مدت توانسته رضایت مردم و منتقدین را به دست آورد.
ریپابلیکا که جایگاه و موقعیت ویژهای در سینمای ایتالیا دارد و بسیاری از سینما دوستان این کشور با توجه به آرای منتقدین و کارشناسان این روزنامه فیلمی را برای تماشا انتخاب می کنند، در گزارشی که از فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» به چاپ رسانده، داستان جذاب و عمیق، بازیهای درخشان بازیگران و به خصوص نوید محمدزاده و امیر آقایی؛ و نیز کارگردانی وحید جلیلوند را واجد بالاترین استانداردهای سینمایی ارزیابی کرده و تماشای این فیلم را برای هر آن کس که به سینما علاقمند است، توصیه کرده است…
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نوید محمدزاده با کارگردانی خودش روی صحنه میرود
- چهار فیلم جدید با ترکیب تازهای از بازیگران روی پرده سینماها
- رونمایی از آنونس «کارزار» در آستانه اکران
- فیلمی به تهیهکنندگی نوید محمدزاده در جشنواره لوکارنو
- آکتور ایرانی در شبکه آرته فرانسه
- «جنگل آسفالت» با بازی نوید محمدزاده و فرشته حسینی
- بغضت را قورت بده/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- سیر روز در شب/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- رستگاری در حزن/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- تهیهکننده «شب، داخلی، دیوار» درخواستی برای پروانه نمایش نداشته است
- بیانیه برادران جلیلوند در پی انتشار نسخه قاچاق «شب، داخلی، دیوار»
- انتشار غیرقانونی «شب داخلی دیوار»
- ماجرای بازیگری که در انتظار نوید محمدزاده بود؛ «من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت
- دو جایزه جشنواره نیویورک برای «شب، داخلی، دیوار»
- «گناه فرشته» و داستان خون، عشق، عدالت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





