محمدمهدی حیدریان در آخرین ساعات حضورش به عنوان رئیس سازمان سینمایی از یک مجتمع سینمایی در حال ساخت بازدید کرد.
به گزارش سینماسینما، محمدمهدی حیدریان عصر روز گذشته شنبه ۲۶ آبان در آخرین ساعات حضورش به عنوان رئیس سازمان سینمایی از مجتمع درحال ساخت لوتوس مال به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران بازدید کرد.
در این بازدید که ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفهای و مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حضور داشتند بخشهای مختلف این پردیس درحال اتمام مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید محمدرضا صابری و علی سرتیپی به عنوان بهرهبرداران سینماهای این مجتمع توضیحات لازم را ارائه کردند.
مجتمع «لوتوس مال» واقع در نازی آباد در ۱۲ طبقه و دارای ۱۴ سالن سینما با ظرفیت ۲۳۰۰ نفر است که بزرگترین سالن ۴۰۵ نفر و کوچکترین سالن ۴۸ نفر برای کودکان و VIP است.
تفاوت این پردیس با پردیسهای دیگردر این است که دارای سالن vip با جدیدترین امکانات روز دنیاست و در مجموع ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مساحت دارد. سالنهای سینما در طبقه دوم و سوم قرار دارد و در دیگر طبقات ۶۰۰ باب مغازه، استخر، شهربازی، هایپر و امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.
همچنین پارکینگهای این پردیس با ظرفیت برای دو هزار خودرو در طبقات فوقانی قرار دارد.

۶ سالن این پردیس از نیمه آذرماه آماده تست میشود و برای نمایش فیلمهای جشنواره فیلم فجر به بهره برداری میرسد و ۸ سالن دیگر برای اکران فیلمهای نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
منبع:ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- علی سرتیپی: تاثیر منفی افزایش نرخ ارز بر سالن سازی/ پاپ کورن هم از بلیت سینما گرانتر است
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- علی سرتیپی رئیس هیات مدیره انجمن ویاودی شد
- در نشست خبری مطرح شد: چهار بزرگداشت در افتتاحیه فیلم فجر/ تکلیف سیمرغ مردمی چه میشود؟
- «شهرک» برنده دو جایزه از مراکش شد
- جایزه بهترین فیلم فستیوال «ویتره» به «شهرک» رسید
- اکران «سینما شهر قصه» به زمستان موکول شد
- اکران آنلاین «عروسی مردم» از ۲۶ مهر
- «ویلای ساحلی» از مهر اکران میشود
- مصاحبه اخیر علی سرتیپی و تماشاگران بی رحم و سخت گیر پلتفرم ها
- اولین تیزر فیلم سینمایی «شهرک» رونمایی شد/ فضایی عاشقانه و رازآلود
- در فاصله دو هفته مانده تا اکران عمومی؛ لوگوموشن «عروسی مردم» رونمایی شد
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با علی سرتیپی/ فضای سینما را باید از تنگنظری و فشارها خارج کنیم
- علی سرتیپی مطرح کرد: بلیت سینما چند دلار باید باشد؟
- پنل موبایل و صنعت VOD در کنگره موبایل ایران؛ بررسی وضعیت پلتفرمهای آنلاین فیلم و سریال و چالشها با ساترا
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





