مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری شد.
به گزارش سینماسینما٬ محمد مهدی حیدریان در حکمی با مأموریت ایجاد تعامل در همراهی با نهضت تولید محتوا و تقویت نمایش خانگی ،توسعه فعالیت سامانه VOD ، ایجاد بازارهای جدید مکمل داخلی و خارجی و… مهدی یزدانی را به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری منصوب کرد.
برچسبها: موسسه رسانههای تصویری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- متن کامل گفت و گوی سینماسینما با مهدی یزدانی/ سرنوشت جشنواره های دولتی چه می شود
- ماموریت جدید مهدی یزدانی / ادغام وظایف موسسه رسانههای تصویری
- توضیحات علیرضا رئیسیان درباره ارقام اعلام شده از سوی فارابی
- گزارش اختصاصی سینماسینما/ بیشترین حمایتها را از فارابی و رسانههای تصویری کدام سینماگران دریافت کردهاند؟ + جدول
- جزییات حمایتهای هشت ساله موسسه رسانههای تصویری اعلام شد
- ۳۰ میلیارد سرمایه، برای تولید پروژههای بزرگ در شبکه نمایش خانگی
- شعبه رسیدگی به جرایم متخلفان آثار سمعی و بصری تشکیل میشود
- مدیرعاملی که بعد از سالها به موسسه رسانههای تصویری بازگشت
- ابطحی: امکان دخالت برخی از سینماداران در فروش غیرقانونی فیلمهای سینمایی وجود دارد
- با آثار راه یافته به جشنواره فیلم یاس آشنا شوید
- قاچاقچیان از چه راهی فیلمهای ایرانی را کپی میکنند؟
- شعبه قضایی ویژه سرقت آثار سینمایی و نمایش خانگی ایجاد میشود
- ایوبی: قاچاقچیان فیلم حرفهای شدهاند
- سهم تهیهکنندگان سینمایی در سامانه VOD مشخص شد / ۶۰ درصد سهم صاحبان آثار
- بعد از ملاقلیپور و کیمیایی نویت به صدرعاملی رسید/ ۱۳ فیلم در یک بسته
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





