تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۰:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 13856

مهتاب کرامتی در گفت و گوی نوروزی اش به سوالات مختلفی در خصوص کارنامه ی کاریش جواب داد. که بخشی از آن را می خوانید:

⚪️ من همیشه دوست دارم تجربه کنم و اصلا برایم مهم نیست که چه مدیومی باشد؛ حالا سینما، تلویزیون یا تئاتر، دلم می خواهد نقش های متفاوتی داشته باشم. الان دلم می خواهد فیلم جنایی- پلیسی بازی کنم یا برگردم و فیلم کمدی بازی کنم، چون مقوله کمدی و خنداندن کار مشکلی است. همین الان هم با اینکه عرف نیست که من پیشنهاد بدهم اما به یکی دو تا از کارگردان ها پیشنهاد داده ام که اگر خواستند کار کمدی بسازند.
⚪️ همین الان اگر برویم در خیابان و از مردم درباره فیلم هایم سوال کنیم، مطئنم ۶۰ درصد مردم «زن ها فرشته اند» را دیده اند. بعضی وقت ها شما فکر می کنید برای جذب مخاطب می خواهید متفاوتر فیلم کار کنید. یک زمانی هم دلتان می خواهد مخاطب شما زیاد شود اما این دل خواستن نباید خیلی ادامه پیدا می کرد چون کلیشه می شد.
⚪️ خاک سرخ تجربه فوق العاده خوب و سختی برای من بود. به همراه یکسال کار. الان که بر می گردم، آن یک سال برای من خیلی طولانی تر بود. چون من بیشتر یاد گرفته بودم و بیشتر توجه می کردم. این سریال برای من تجربه خوبی بود. برای اینکه کاملا آن استایلی که از مهتاب کرامتی ساخته شده بود را می شکست.
⚪️ الان هم آرزو دارم که دوباره سریال بازی کنم چون ارتباط مخاطب با سریال ها و تلویزیون به شکل گسترده شکل می گیرد. درست است که دی وی دی فیلم ها الان باعث شده مردم با فیلم ها هم ارتباط نزدیک تری داشته باشند اما سرایل چیز دیگری است. در تمام این سال ها هم پیشنهاد کار سریال داشتم اما دوست داشتم زمانی دوباره به عرصه تلویزیون وارد شوم که بتوانم یک سریال اثرگذار بازی کنم.
⚪️ من هیچ وقت به پول سینما وابسته نبودم و همه تلاشم را کردم که این دغدغه را نداشته باشم. همیشه کار کرده‌ام یعنی از پانزده سالگی و از وقتی یادم هست دارم کار می‌کنم.
⚪️ اصولا من جزء آن دسته از بازیگران هستم که دوست دارم کارگردان من را راهنمایی کند و به راهنمایی او اعتقاد دارم. به هیچ عنوان اگر قرار باشد کارگردان من را رها کند، نتیجه کار مثبت نمی شود.
⚪️ مهم ترین کار امسالم این بود که می‌خواستم تهیه کنندگی را تجربه کنم. البته این را هم بگویم که پیشنهادهای امسال هم آن قدر وسوسه کننده نبود که احساس کنم دلم می خواهد حتما کار کنم.
⚪️ من همیشه بدنی سالم دارم و فشار خونم همیشه پایین است اما چند جلسه که از فیلم برداری «عصر یخبندان» گذشت، احساس می کردم حالم بد است و دلیلش را نمی فهمیدم. هیچ وقت تجربه این حالت را نداشتم. تا اینکه یک شب قبل از اینکه بروم سرصحنه، رفتم فشارم را گرفتند و بهم گفتند که فشارم ۱۵ است . فکر می کردم اشتباه می کنند. یعنی می خواهم بگویم این نقش فشار خون من را جا به جا کرد.

مجله همشهری جوان

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۱۱, فروردین, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

    خوب حرفی زدن

نظر شما


آخرین ها