محمد تاجیک : محمود گبرلو منتقد وروزنامه نگار و مجری سابق برنامه هفت ، در بخشهایی از اظهارات خود در یک برنامه تلویزیونی ، به شدت از برخورد تلویزیون با اصغر فرهادی انتقاد کرد.
به گزارش سینما سینما ، محمود گبرلو باطرح این پرسش که : چرا در تلویزیون هیچ وقت نمی شود از اصغر فرهادی اسم برد ؟افزود :چه برسد به اینکه بخواهیم دعوتش کنیم و یا فیلمهایش را پخش کنیم.
او درادامه گفت : فیلمهای اصغر فرهادی می گوید دروغ نگویید و خیانت نکنید ولی یکسری مفسران در شوراها می گویند این پول از صهیونیسم گرفته، این پشتوانه اش فلان شیخ عرب است یا می گویند از جشنواره ها جایزه گرفته.
گبرلو ادامه داد : فیلم فروشنده اصغر فرهادی این پیام را دارد که لقمه حرام را نباید به بچه ات بدهی …زیبا تر از این در کجا می توانی پیدا کنی ؟
او تاکید کرد : مدیران در تلویزیون حتی اجازه نمی دهند اسم اصغر فرهادی درتلویزیون بیاید.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- باید جلوی تصمیمات پشت پرده درباره سینمای ایران گرفته شود/ چه کسی باید مشکل شرعی «قاتل و وحشی» را حل کند؟
- آیا حذف «پیرپسر» و «رکسانا» اشتباه دبیر جشنواره فیلم فجر بود؟
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- در نشست نقد و بررسی «آبادانیها» مطرح شد؛ نقش عیاری در زبان سینمایی و تحول آن بسیار موثر است/ «آبادانیها» عدالت اجتماعی را وارد سینما کرد
- نمایش و بررسی «شبح کژدم» در موزه سینما
- نسخه مرمت شده «آبادانیها» در موزه سینما
- محمود گبرلو: اعتراض تهیه کننده «فسیل» بهجا نیست
- واکنش اینستاگرامی محمود گبرلو به موفقیت زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن
- گبرلو: ای کاش روحانیون محترم با اطلاعات دقیق درباره جشنواره سخن می گفتند/ به والله این ضد تبلیغ است
- واکنش محمود گبرلو به بازتاب انتقاد او از جشنواره فجر در بی بی سی فارسی
- دفاع محمود گبرلو از ترکیب جدید هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی
- گبرلو : برخی فکر می کنند خبرنگاران برده آنها هستند
- تحلیل محمود گبرلو از مناظره انتخاباتی دیروز
- گبرلو : تلویزیون در سال ۹۹ شاهکار کرد/سریال جلال از نظر محتوا و تکنیک عالی بود اما در انتخابها نبود
- محمود گبرلو: باید مدیریت اقتصادی در سینمای ایران حاکم باشد
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- «رابین هود»؛ افسانهی شیرین مرد شریف قانون شکن!
آخرین ها
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت
- «زوتوپیا ۲» رکورددار فروش جهانی سینما شد
- صدای بخش خصوصی را بشنوید؛ هوای آلوده با تعطیلی تئاتر تمیز میشود؟
- «رها» بهترین فیلم اول جشنواره گوا شد
- سنگرم اندازه همان کافه ام بود





