مهراب قاسمخانی از جمله سلبریتیهای فعال مجازی است که با یکی از پدیدههای زشت این دنیا دست و پنجه نرم میکند.
به گزارش سینماسینما، مهراب قاسمخانی که از فحاشیهای فضای مجازی به تنگ آمده در پستی که کامنتهای آن بسته شده است، چنین نوشت: «خیلی سخته که به شدت مخالف فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک توی فضای مجازی باشی، ولی تنها عکس العمل مناسب به گفتار و کردار بسیاری از عزیزان، چیزی غیر از واژگان …. و ….. و ….. و ……. نباشه.»

قاسمخانی که نویسنده آثار طنز سینمایی و تلویزیونی است در ادامه نوشت: «با عرض پوزش، برای جلوگیری از وسوسه شدنتون برای پر کردن نقطه چین ها با واژگان مناسب، کامنت این پست بسته میشود.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- آغاز پخش سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» از جمعه
- میخوام دیده بشم، به هر قیمتی
- تحلیلگر یا منتقد؛ مساله این است
- اتاق شیشهای بزرگ
- پرستویی دوباره در دفاع از جوان: دست به دست هم بدهید تا اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر کند
- ناراحتی رضا درمیشیان از «مرگ اخلاق» در سینمای ایران
- مرگ هنرمند؛ از تهدید تا فرصت/ طنز آیدین سیارسریع
- واکنش احساسی رضا رشیدپور به آتشسوزی بازار تبریز
- سعید روستایی، هومن بهمنش و عادل فردوسیپور پس از یک جلسه کاری + عکس
- رضا کیانیان: کار سیاسی نمیکنم، بلندگوی کسی هم نیستم
- واکنش علی ملاقلیپور به معلم انقلاب خواندن علی شریعتی
- گفتوگو با سینا کیانپور، کارگردان «اینستاگرامر» / مسئله من در «اینستاگرامر» شهرتطلبی جدید و بیدلیل بود
- تنها ۵۹ ثانیه وقت داریم!/ نگاهی به صنعت سینما و ضرورت توجه به فضای مجازی
- واکنش اینستاگرامی ارژنگ امیرفضلی به شایعه تمسخر اعتراض دانشجویان در «خندوانه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





