مهراب قاسمخانی از جمله سلبریتیهای فعال مجازی است که با یکی از پدیدههای زشت این دنیا دست و پنجه نرم میکند.
به گزارش سینماسینما، مهراب قاسمخانی که از فحاشیهای فضای مجازی به تنگ آمده در پستی که کامنتهای آن بسته شده است، چنین نوشت: «خیلی سخته که به شدت مخالف فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک توی فضای مجازی باشی، ولی تنها عکس العمل مناسب به گفتار و کردار بسیاری از عزیزان، چیزی غیر از واژگان …. و ….. و ….. و ……. نباشه.»

قاسمخانی که نویسنده آثار طنز سینمایی و تلویزیونی است در ادامه نوشت: «با عرض پوزش، برای جلوگیری از وسوسه شدنتون برای پر کردن نقطه چین ها با واژگان مناسب، کامنت این پست بسته میشود.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- آغاز پخش سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» از جمعه
- میخوام دیده بشم، به هر قیمتی
- تحلیلگر یا منتقد؛ مساله این است
- اتاق شیشهای بزرگ
- پرستویی دوباره در دفاع از جوان: دست به دست هم بدهید تا اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر کند
- ناراحتی رضا درمیشیان از «مرگ اخلاق» در سینمای ایران
- مرگ هنرمند؛ از تهدید تا فرصت/ طنز آیدین سیارسریع
- واکنش احساسی رضا رشیدپور به آتشسوزی بازار تبریز
- سعید روستایی، هومن بهمنش و عادل فردوسیپور پس از یک جلسه کاری + عکس
- رضا کیانیان: کار سیاسی نمیکنم، بلندگوی کسی هم نیستم
- واکنش علی ملاقلیپور به معلم انقلاب خواندن علی شریعتی
- گفتوگو با سینا کیانپور، کارگردان «اینستاگرامر» / مسئله من در «اینستاگرامر» شهرتطلبی جدید و بیدلیل بود
- تنها ۵۹ ثانیه وقت داریم!/ نگاهی به صنعت سینما و ضرورت توجه به فضای مجازی
- واکنش اینستاگرامی ارژنگ امیرفضلی به شایعه تمسخر اعتراض دانشجویان در «خندوانه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





