تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159402

وبینار «فیلم ساختن» با بهمن فرمان‌آرا، برای اولین بار در ایران و به‌صورت آنلاین از ۱۶ تا ۲۰ مرداد در باشگاه آموزش‌های آنلاین یونسکو – یونیتک- برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماسینما «فیلم ساختن» -سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا-، عنوان مسترکلاس ۴ روزه این کارگردان است. در این دوره به بررسی فیلم‌نامه، فرازها و فرودها، تدوین و شکوفایی فیلم، دوربین و زاویه دید و همچنین کارگردانی و انتقال حس پرداخته می‌شود. باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، در راستای اهداف آموزشی فرهنگی خود، برگزارکننده این دوره است.  

همچنین عواید برگزاری این دوره از طرف بهمن فرمان‌آرا، به‌مناسبت ۳۰ سالگی محک، به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت این موسسه خیریه تقدیم خواهد شد.

بهمن فرمان‌آرا با خلق آثار ارزشمندی مانند بوی کافور عطر یاس، خانه‌ای روی آب، یک بوس کوچولو، خاک آشنا، دلم می‌خواد و … به‌عنوان یکی از فیلمسازان و کارگردانان مطرح ایرانی شناخته شده است. جدیدترین اثر فرمان‌آرا، «حکایت دریا» محصول ۱۳۹۵ بود که در دوره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها از ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین اکران شد.

وبینار ۴ روزه آنلاین «فیلم ساختن» -سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا- از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در چهار جلسه و به‌مدت ۶ ساعت (هر جلسه یک‌ساعت و نیم) برگزار خواهد شد.

همچنین، پس از پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر شرکت در دوره با تأییدیه باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، اعطا می‌شود. 

علاقه‌مندان به شرکت در وبینار «فیلم ساختن» -سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا-، برای اطلاع از هزینه، سرفصل‌ها و شرایط ثبت‌نام می‌توانند به صفحه اینستاگرام یا وب‌سایت یونیتک به نشانی https://unitech-ac.com/  مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها