فیلم سینمایی “بالن” به کارگردانی مسعود تکاور و تهیهکنندگی عزتالله جامعی ندوشن پروانه ساخت گرفت.
به گزارش سینماسینما، این فیلم که به تازگی پیش تولید آن شروع شده این روزها به دنبال جذب عوامل و بازیگران خود است.
کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان اولین نفر به پروژه سینمایی “بالن” پیوسته و با این فیلم قرارداد بسته است.
مسعود تکاور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی “بالن” درباره فیلمنامه توضیح داد: من چندین سال را صرف نوشتن این فیلمنامه کردم و در پی فرصتی برای ساختن آن که مضمونی اجتماعی و فضایی پر از حادثه دارد، بودم.
وی درباره قصه فیلم گفت: داستان فیلم سینمایی “بالن” به جوانانی میپردازد که میخواهند یک شبه ره صدساله را طی کنند اما حوادث بیشماری در مسیر آنها قرار میگیرد.
به گفته تکاور، لوکیشنهای این فیلم بیشتر در تهران و بخشهایی از آن هم در شمال کشور خواهد بود.
اگرچه “بالن” اولین فیلم سینمایی مسعود تکاور است، با این حال وی با پروژههای تلوزیونی و به ویژه سریال پلیسی “رهایی” در ژانر حادثهای شناخته شده است.
از عواملی که تاکنون به فیلم سینمایی “بالن” پیوسته اند، میتوان به نویسنده و کارگردان مسعود تکاور، تهیهکننده عزت الله جامعی ندوشن، سرمایهگذار یوسف نادعلی و بازیگر کوروش تهامی اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درباره سریال «محکوم»/ محکوم به تماشا
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- کوروش تهامی : سینما بیقانون شده است/ ورود خوانندگان به عرصه بازیگری باید سنجیده باشد
- سریال «رهایی» جایگزین بچه مهندس ۳ شد
- «کروکودیل» از ۲۷ شهریور میآید
- تصویربرداری سریال «تک سواران» متوقف شد/ باز هم مشکلات مالی
- انتقاد کوروش تهامی از اظهارنظر برخی هنرمندان در فضای مجازی
- «کروکودیل» در انتظار رای هیات انتخاب جشنواره فجر
- «آشوب» نیامده با تاخیر روبرو شد
- حرف های بازیگر «رگ خواب» درباره همکاری با لیلا حاتمی
- آدمهای تنها و رابطههای فستفودی
- بازیگر «رگ خواب» در گفتوگو با سینماسینما/ حمید نعمتالله یک نابغه است
- اختصاصی سینماسینما/ انتقاد کوروش تهامی از شرایط اکران «آشوب»/ این وضعیت نمایش٬ ظالمانه نیست؟
- تصویر جالب پرستو گلستانی در اولین سریالی که بازی کرد/دوست داشتین به من بخندین
- کوروش تهامی: متفاوتترین نقشم را بازی کردم / عجیب است که حتی جزو کاندیداها نبودم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود





