در حالی که آکادمی هنرهای سینما و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) اعلام کرد از هیو جکمن تجلیل میکند، بازیگر استرالیایی به دنبال کشف زیباییهای طبیعت راهی منطقه کوهستانی آمریکا شد.
به گزارش سینماسینما، بفتا با نگاهی به زندگی هیو جکمن در قالب پروژه «یک زندگی در قالب تصاویر» از این بازیگر و هنرمند تجلیل میکند.
«زندگی در قالب تصاویر» بفتا یک مجموعه سابقهدار از مصاحبههایی است که با برخی از بزرگترین استعدادهای هنری جهان انجام میشود و هفته پیش اعلام شده بود از کریستوفر نولان نیز به همین ترتیب تجلیل میشود.
پیش از این در این سری از برنامهها با کنت برانا، کیت بلانشت، وایولا دیویس، هلن میرن، آلن ریکمن، مارتین اسکورسیزی، مریل استریپ و کیت وینسلت مصاحبه شده است.
در عین حال هیو جکمن دیروز تصویری از خود را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان میداد در کوههای راکی است و از هشتگ زیبایی طبیعی برای جلب توجه عمومی به آن استفاده کرده بود.
بازیگری که برای ارایه تصویر ولوروین روی صفحه بزرگ در سالهای اخیر با توجه زیادی روبهرو شده با به اشتراک گذاشتن یک سلفی از خودش در کلرادوی آمریکا توجه را به زیباییهای این منطقه جلب کرد.
در همین حال رایان رینولدز در پیامی اعلام کرد هیو جکمن برای اسکی در این منطقه به سر میبرد. این در حالی است که پیست اسکی این منطقه تا عید شکرگزاری در آمریکا شروع به کار نمیکند.
اما هالیوود ریپورتر سرانجام اعلام کرد هیو جکمن برای ساخت درامی سیاسی با عنوان «پیشتاز» در این منطقه به سر میبرد. وی قرار است در نقش سیاستمداری از کلرادو به نام گری هارت نقشآفرینی کند.
هارت از رهبران حزب دموکراتیک برای ریاست جمهوری در سال ۱۹۸۸ بود، اما به دلایلی مجبور به عقب نشینی شد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با نامزدی در ۳۲ رشته؛ یونیورسال در بفتای ۲۰۲۵ درخشید
- «مداربسته» در جشنواره مورد تأیید جوایز بفتا
- هیو جکمن بازیگر «مرگ رابین هود» شد
- جایزه بفتا به «برندهها» رسید
- نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۳ معرفی شد
- برادوی ماسک از چهرهها برداشت/ به خاطر هیو جکمن ماسک بزنید!
- تدوین جدید فیلم «استرالیا»/ باز لورمن فیلم سینمایی را سریال میکند
- فرهادی از جایزه ۲۰۲۲ بفتا بازماند
- «قهرمان» در فهرست اولیه نامزدهای بفتا
- مدیر بد/ سکانس طلایی از «نظام آموزشی فاسد» ساخته کوری فاینلی
- برگزیدگان جوایز تلویزیونی بفتا مشخص شدند
- ماشین بفتا به راه افتاد / «سوگلی» پیشتاز شد
- همکار بازیگر زن برنده اسکار با هیو جکمن در «آموزش بد»
- نگاهی به چهرههای سال هفته نامه تایم
- بفتا تاریخ اهدای جوایز ۲۰۱۹ را اعلام کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





