به دلیل استقبال فراوان برای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر، پنج سالن به ظرفیت سالنهای جشنواره اضافه شد.
به گزارش سینماسینما، سینماهای فلسطین با ۳ سالن و فرهنگ با ۲ سالن، مجموعا با ۱۵۰۰ صندلی به جشنواره جهانی فیلم فجر اضافه شدند. این در حالی است که کاخ جشنواره همانند سال گذشته، پردیس چارسو با ۵ سالن نمایش، خواهد بود.
تعداد اعضای باشگاه جشنواره جهانی که در سایت ثبت نام کردهاند، تاکنون از مرز ۲۰ هزار نفر گذشته است و این استقبال باعث شد تا سالنهای تازهای به جشنواره افزوده شود.
اعضای باشگاه علاوه بر اولویت زمانی رزرو بلیت، از ۶۰ درصد تخفیف نیز برخوردار خواهند شد ولی سایر علاقهمندان باید رزرو بلیت را روزانه و با قیمت کامل انجام دهند.
ثبت نام در سایت جشنواره برای عضویت در باشگاه همچنان ادامه دارد.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بریس کووان: مادر هشتاد سالهام عاشق فیلمهای فرهادی است
- سخنان معتمدآریا در گفتوگو با سینماسینما/ تجربه داوری در یک جشنواره جهانی
- نگاهی به برگزاری بزرگداشت کیارستمی در جشنواره جهانی فیلم فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- نگاهی به فیلم من دنیل بلیک هستم ساخته کن لوچ/ تعهد اجتماعی و انساندوستی
- نقد فیلم دلم می خواد/ خیال، تنها راه زنده ماندن است
- «از میفونه تا فرانتز » نگاهی به پنج فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر
- شهاب اسفندیاری: در نظریه پردازی برای سینمای ایران باید پیشگام باشیم
- باران کوثری در پاسخ به سینماسینما/نوع نگاه آقای کیارستمی منحصر به فرد بود
- عکسی از محمدجواد ظریف و همسرش در یک مراسم
- عذرخواهی کیانیان بخاطر بی اخلاقی هایش/جایزه ای برای کیارستمی و تبریزی ها
- کارگردان فیلم جکی چان در ایران/ «جدایی نادر از سیمین» را دوست دارم
- گزارش تصویری از ششمین روز سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر
- جزئیات آیین اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر بیان شد
- گفته های بهتاش صناعی ها درباره بازی در اولین فیلم سینمایی بداهه
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما





