تاریخ انتشار:1399/03/24 - 18:46 تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 137333

هاشم رضایت تهیه‌کننده «برنده باش» بیش از یکسال پس از توقف پخش این برنامه تأکید کرد هیچ اطلاعی از دستمزد محمدرضا گلزار مجری برنامه نداشته و قرارداد او صرفاً با اسپانسر بوده است.

به گزارش سینماسینما، هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «برنده باش» که این روزها تهیه کنندگی مسابقه «ایران» را بر عهده دارد، درباره شایعه دستمزد ۵۰ میلیونی محمدرضا گلزار برای «برنده باش» پس از گذشت بیش از یک سال از توقف تولید و پخش این برنامه، در این‌باره توضیح داد: من نمی‌دانم مقدار دستمزد مجری برنامه در آن زمان چقدر بود. قرارداد اصلی مجری با اسپانسر بود و طبیعتاً فقط خود مجری و اسپانسر از مبلغ آن اطلاع دارند.

این تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی ادامه داد: زمانی یک قرارداد در سازمان صداوسیما منعقد می‌شود و کل مدیران در جریان آن هستند و بخش‌های اطلاعات و برنامه‌ریزی، مدیریت مالی و… از جزئیات آن اطلاع دارند، درحالیکه این برنامه مثل یک فیلم سینمایی بود که در بیرون تولید می‌شود و بعد تلویزیون آن را برای پخش می‌خرد.

از طرف تهیه‌کننده و تلویزیون هیچ پولی به گلزار داده نشد

وی در پاسخ به اینکه آیا واقعاً به عنوان تهیه‌کننده «برنده باش» هیچ قراردادی با محمدرضا گلزار نداشته است؟ اظهار کرد: من به‌عنوان تهیه‌کننده این برنامه هیچ قراردادی نداشتم و تأکید می‌کنم نه از طریق تلویزیون نه از طریق بنده به‌عنوان تهیه‌کننده هیچ پولی بابت اجرای «برنده باش» به آقای گلزار داده نشد.

این تهیه‌کننده در بخش دیگر درباره شرکت‌کننده‌هایی که برخی از آن‌ها هنوز گله دارند که نتوانسته‌اند جایزه خود را دریافت کنند، اظهار کرد: در قبال این افراد هم اسپانسر مسئول است.

همه کار «برنده باش» دست اسپانسر بود؛ حتی محتوا!

وی همچنین در توضیح بیشتر اظهار کرد: «برنده باش» برنامه‌ای بود که بیرون از سازمان تولید شد چون ما دو نوع برنامه اسپانسرمحور داریم مدلی از این برنامه‌ها اینگونه هستند که طرح و همه کارهای آن در شبکه انجام می‌شود و بعد یک نفر می‌آید اسپانسر آن می‌شود و هزینه‌ای هم به سازمان می‌دهد تا او و برند سازمانش مطرح شود.

رضایت در پایان بیان کرد: درباره «برنده باش» یک اسپانسر، دکوری را ساخته و بعد با شبکه درباره آن صحبت کرده بود. شبکه هم گفته بود با یک تهیه‌کننده قرارداد ببندید. ما به عنوان تهیه‌کننده کار را اجرا کردیم اما همه کار دست خود اسپانسر بود. ما بیشتر تولیدکننده بودیم، حتی تولید محتوا هم دست ما نبود، دست خودشان بود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها