سخنگوی کارگروه اکران از اکران فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی و فیلم «ترانه» به کارگردانی مهدی صاحبی از چهارشنبه (۳ بهمن) خبر داد و گفت در جلسه این کارگروه مدیر گروه سینمایی «هنر و تجربه» گزارشی از ادامه همکاریها در روند هرچه بهتر دیده شدن آثار «هنر و تجربه» ارائه کرد.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه دوشنبه (یکم بهمنماه) کارگروه اکران گفت: فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی بعد از اتمام جشنواره فیلم فجر در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد. همچنین فیلم سینمایی «ترانه» به کارگردانی مهدی صاحبی از چهارشنبه سوم بهمنماه به سرگروهی سینما کورش اکران میشود.
او همچنین گفت: اکران فیلم سینمایی «کلمبوس» به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی ادامه خواهد داشت. «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی از چهارشنبه سوم بهمن در گروه زندگی بعد از فیلم «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه اکران میشود و نمایش «درساژ» در زیرگروه ادامه دارد.
سخنگوی کارگروه اکران با اشاره به اینکه مدیر گروه سینمایی «هنر و تجربه» هم در این جلسه حضور داشته است، بیان کرد: جعفر صانعی مقدم مدیر گروه «هنر و تجربه» در جلسه امروز حضور داشت و از همراهی و همفکری در نمایش فیلمهای «هنر و تجربه» و ادامه همکاری در روند هرچه بهتر دیده شدن آثار «هنر و تجربه» گزارشی ارائه کرد.
«سوءتفاهم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیهکنندگی جلیل شعبانی درباره ماجرای یک گروگانگیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش میرود اما با گذشت زمان این شبهه پیش میآید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوءتفاهم» یا توهم است، و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم میآید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگانگیری نیز به پیش میرود و … .
در فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی، مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان به ایفای نقش پرداختهاند. جواد عزتی، طلبهای جوان است و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا میشود و برای دیدن او راهی آلمان میشوند…
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «دوار» به هنر و تجربه میآید/ داستان یک موزیسین عاشق فراموشکار
- کارگردان فیلم مطرح کرد: اهدای بخشی از عواید بلیت فروشی فیلم «ایمو» به زلزلهزدگان شهر خوی
- «درب» بعد از جشنواره فجر اکران میشود
- اکران آنلاین مستند «رنج زیر پوست» در گروه سینمایی هنر و تجربه
- همزمان با اکران و رونمایی از فیلم سینمایی «عینک»؛ هنر و تجربه «سینما اردو» را راهاندازی کرد
- وضعیت اکران فیلمهای «هنروتجربه» چه زمانی مشخص میشود؟
- خزاعی اعلام کرد: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی متولی فیلمهای هنری و تجربی است/ شکستن انحصار گروه هنروتجربه
- سجادی حسینی: اکرانهای «هنروتجربه» اطلاعرسانی مناسبی ندارد
- رخشان بنی اعتماد: در بیان موضوعات و مسائل اجتماعی به تکرار رسیدهایم
- «کاغذپارهها» از اول بهمن اکران عمومی میشود
- واگویه یک راز رنجآور/ نگاهی به فیلم “در سکوت”
- بلند فکر کردن/ نگاهی به فیلم “در سکوت”
- رونمایی از اولین تیزر فیلم سینمایی «زغال» در آستانه اکران / «زغال» از فردا در گروه هنروتجربه
- «نمایه»/ در «اکران» ز که نالیم، که از ماست که برماست!
- سه فیلم جدید روی پرده میروند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





