اصغر یوسفینژاد کارگردان سینما، به برخی جزئیات جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود اشاره کرد.
به گزارش سینماسینما، اصغر یوسفینژاد کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «عروسک» گفت: برای شروع تولید این فیلم شک دارم؛ چون اوضاع به دلیل شیوع کرونا خوب نیست. از سویی فصلی که در آن هستیم مناسب قصه ما نیست؛ به این علت احتمالاً اواخر سال تصویربرداری را آغاز کنیم.
وی درباره حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: بیشتر به فیلم و کیفیت و شرایط تولیدش فکر میکنم تا حضور در جشنواره فجر.
این کارگردان درباره دیگر جزئیات «عروسک» اظهار کرد: زبان فیلم مانند «ائو» ترکی است و به نظرم این امر بیشتر از فیلم قبلی ضرورت دارد. «عروسک» به موسیقی و آوازی که مربوط به اقلیم آذربایجان است، متکی خواهد بود.
او افزود: قصه فیلم رئال است و در فضای عروسی روایت میشود. موسیقیهایی که برای آن انتخاب کردم، خاص هستند و شاید برخی از آنها سالهاست که در مراسمها استفاده نمیشوند. در کل موسیقی این فیلم مبتنی بر آن چیزی است که در فرهنگ آذربایجان اتفاق میافتد.
یوسفی نژاد عنوان کرد: به نظرم این تنها فرصتی است که میتوانم به خوبی به موسیقی بپردازم و در این خصوص به سینما بدهکار نباشم. البته موسیقی فیلم همراه با قصه پیش میرود و در دل قصه است. لوکیشن فیلم عروسک در تبریز و در یک تک لوکیشن گستردهتر از «ائو» خواهد بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آقای یوسفینژاد! میشه یه دهن برامون بخونید…
- اصغر یوسفینژاد درگذشت
- اصغر یوسفینژاد از «ائو» میگوید/ «ائو»، تصویری ملموس از جامعه
- نامزدهای جایزه آکادمی سینماسینما اعلام شدند
- نامزدهای بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران اعلام شدند/ پیشتازی «بدون تاریخ، بدون امضا» در ۱۰ رشته
- نگاهی به فیلم «ائو» / انسانیت نیمهجان در دایره جنایت و فریب
- کارگردان «ائو» به سراغ «عروس خوانده» میرود
- نمایش «ائو» در بخش مسابقه جشنواره ترانسیلوانیا
- فیلم ائو (خانه) در راه جشنوارههای بین المللی؛ حضور در آمریکا و چین
- گفتوگو با اصغر یوسفینژاد، کارگردان «ائو»/ تاثیر گرفتن آدمها از محیط
- یادداشت مهرزاد دانش درباره فیلم ائو (خانه) / بازی
- یادداشت احمد طالبینژاد درباره «ائو» / کسی به فکر باغچه نیست
- کارگردان «ائو» با «عروسخوانده» میآید
- تیزر جدید فیلم سینمایی «ائو» (خانه) ساخته اصغر یوسفینژاد/ ویدیو
- نگاهی به فیلم اِو (خانه)/ بالماسکه مرگ
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





