سینماسینما، علی پاکزاد – حامد کمیلی بازیگر سینما و تئاتر گفت: «به دنبال این بودم به واسطه حضور در فیلمی بتوانم بازی کاملا متفاوتی از خودم نشان دهم. این تفاوت در «ایتالیا ایتالیا» به وجود آمد.»
به گزارش سینماسینما، فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغزاده کارگردان این فیلم است. سارا بهرامی و حامد کمیلی در این فیلم نقشآفرینی کردهاند. با توجه به اینکه حامد کمیلی و سارا بهرامی در گذشته با هم هم بازی بودند اما در این اثر کاملا نقشی متفاوت داشتند و بازی متفاوتی را از خود نشان دادند.
حامد کمیلی بازیگر فیلم «ایتالیا ایتالیا» درباره بازی در این فیلم گفت: «به هر حال بازی در فیلم «ایتالیا ایتالیا» نکات مهمی را در خود جای داده بود. ما در این فیلم درباره قشری از مردم صحبت کردیم که تعداد آنها کم نیست و تاثیر آنان را در جامعه شاهد هستیم. قشر روشنفکر جامعه امروز ما که طبقه متوسط شهری هم هستند تا امروز به خوبی به آنها توجه نمیشد. اما این فیلم از این لحاط متفاوت بود که زندگی اجتماعی و حضور این دسته از مردم را به خوبی به تصویر کشید. تفاوت عمده این فیلم نیز توجه به همین موضوع و نوع نگاهش بود. کاوه صباغزاده به خوبی داستان و فضای فیلم را میشناخت و به همین دلیل هم توانست که آن را روایت کند. قصهای که در «ایتالیا ایتالیا» دیدیم، موضوعی بود که جای آن در سینمای ایران خالی بود.»
او ادامه داد: «من و خانم بهرامی میخواستیم کارمان به هیچ وجه شبیه به کارهایی که در گذشته داشتیم نشود. برای تحقق این موضوع نیز تلاش بسیاری کردیم. به دنبال خلق چیز جدیدی بودیم. نمیخواستم از من بازی تکراری دیده شود و اگر این اتفاق میافتاد قطعا جالب توجه نمیتوانست باشد. کاوه صباغزاده نیز برای تحقق این موضوع کمک بسیاری کرد. به شخصه تجربه بازی شبیه و نزدیک به چنین فیلمی را در کارنامه داشتم؛ در فیلم «پسر آدم، دختر حوا» هم تجربهای نزدیک به این داشتم و مراقب بودم که به درستی و متفاوت در این فیلم بازی کنم.»
کمیلی درباره جشنواره سی و ششم و حضور در آن گفت: «اکنون دو فیلم آماده اکران دارم. فیلم «راه رفتن روی سیم» آقای دکتر معتمدی و فیلم «گیلاد» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار را آماده اکران دارم. البته یک فیلم سینمایی دیگرهم هست که امیدواریم به جشنواره فجر برسد اما فعلا نمی توانم اسمی از آن ببرم.»
کمیلی درباره بازی در تئاتر «شوایک سرباز ساده دل» گفت: «بازی در این نمایش را خیلی دوست دارم. واقعا نمایش متفاوتی است و امیدوارم دیده شود. به همه کسانی که تئاتر را میشناسند و آن را دنبال میکنند پیشنهاد میکنم این نمایش را از دست ندهند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بازنده»؛ حکایت آدمهای بازندهی زخمی
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- «ناصدا» به تهیهکنندگی سارا بهرامی روی صحنه میرود
- اکران «روایت ناتمام سیما» از چهارشنبه/ رونمایی از پوستر
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- آغاز اکران «جوجه تیغی» از چهارشنبه/ فیلم پربازیگر مستانه مهاجر در راه سینماها
- «مرداب» سریال جدید شبکه نمایش خانگی
- این زن حرف میزند/ نگاهی به «علفزار»
- هزار داستان/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- اکران «علفزار» از اوایل هفته آینده آغاز میشود
- چراغ تالارهای نمایشی تهران روشن شد؛ آغاز بهار تئاتر با فاطمه معتمدآریا
- از ۷ فروردین با بلیت ۱۰۰هزارتومانی؛ نمایشی به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر روی صحنه میرود
- بدون منطق روایی/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- کلاژی از موفقیت فیلمهای پیشین/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- «علفزار» و ساختار قصه در قصهاش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





