مهدویان کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» از اکران فیلمش طی هفته آینده خبر داد و در خصوص تغییرات فیلم و بازگشت حاج احمد متوسلیان صحبت هایی را مطرح کرد.
محمد حسین مهدویان کارگردان جوان سینمای ایران، در گفتگو با سینما سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «ایستاده در غبار» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود که فیلم از امروز ۱۲ خرداد در سینماهای تهران اکران شود و اما فیلم یک هفته دیر تر به اکران میرسد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا اکران این فیلم برای بار چندم به تاخیر می افتد، عنوان کرد: مناسبات اکران پیچیده است و قطعا من از آن سر در نمی آورم که بخواهم بگویم، چرا اینطوری می شود، اما میدانم که این اتفاق ها قطعا به نفع فیلم نیست. قرار است که هفته آینده، ۱۹ خرداد ماه فیلم راهی اکران شود و علاقه مندان می توانند از طریق سایت های مختلف بلیت فیلم را خریداری کنند. امیدوارم که دیگر مشکلی برای فیلم پیش نیاید.
خالق فیلم «ایستاده در غبار» درباره تغییرات فیلم در اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر، یاد آور شد: مواردی جزیی وجود دارد که در نسخه اکران عمومی تغییر میکند اما هنوز مشخص نشده که چه پلان های باید تغییر پیدا کند و طی چند روز آینده جلسه ای خواهیم داشت تا این مسائل هم برطرف شود.

این کارگردان جوان سینمای ایران، درباره خبری که در ارتباط با زنده بودن شهید متوسلیان منتشر شده است، گفت: امیدوارم که این خبر صحت داشته باشد اما در هر کشوری دیپلماسی های سیاسی وجود و باید بر اساس مستندات واقعی راجع به یک مساله ای صحبت کرد، ما نمی توانیم به حرف های کشور مقابل اعتماد کنیم. من خودم هم نمی دانم که آیا حاج احمد در قید حیات هستند، یا شهید شدند اما دلم می خواهد که زنده باشند و به وطن بازگردند.
مهدویان در پاسخ به این سوال که اگر حاج احمد به وطن بازگردد و «ایستاده در غبار» را ببیند، چه واکنشی خواهد داشت، عنوان کرد: حس عجیب و غریبی است اما تنها کاری که من می توانم انجام دهم این است که امیدوار باشم این فیلم را دوست داشته باشند.
فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیهکنندگی حبیباله والینژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانهای «اوج» است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمد که عصیان نوجوانیاش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری میشود که باید در دروازههای خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگها دور از مرز ایران رقم میخورد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دست برنده برای فرشته مرگ/ نگاهی روانشناختی به فصل دوم «زخم کاری»
- سانسور عجیب در سریال زخم کاری که خبرساز شد
- دانههایی که سبز نمیشوند/ درباره اقتباس در «زخم کاری: بازگشت»
- همزمان با هفته دفاع مقدس؛ اکران رایگان ۴ فیلم سینمایی در بوستان آب و آتش
- در گفتوگو با سینماسینما مطرح شد؛ حرفهای علی مردانه، برنامهریز مطرح درباره «آکتور»، کیمیایی و «برادران لیلا»
- هفته فیلم مقاومت در شبکه نمایش
- قهرمان تنهایی که دوربین رهایش نمیکند/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- یک آس و نیم/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- پس از خداحافظی میرکریمی روی داد/ مهدویان: جشنواره فیلم فجر برای من تمام شده
- مشق قواعد ژانر همراه با محافظه کاری/ نگاهی به فیلم «مرد بازنده»
- محمدحسین مهدویان مهمان «نردبان» شبکه مستند شد
- خباثت و قساوتِ جامعهای با وجدانهای مصلحتاندیش/ نگاهی به سریال «زخم کاری»
- «زخم کاری»؛ وقتی روایت و شخصیتپردازی فدای جذب مخاطب میشود
- مهدویان: مخملباف و حاتمیکیا فیلمسازان مهمیاند، اما من هیچکدام آنها نیستم/ تماشاگر باید خشونت را از عمق جانش تجربه کند
- آدمهای بد دلنشین و ذهنِ گوش به زنگِ هنرمند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





