
داریوش ارجمند جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را با کیفیت ترین رویداد فرهنگی کشور دانست.
به گزارش سینماسینما ،این هنرمند سینما و تئاتر کشور در مراسم پایانی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در مشهد افزود: کشور ما از جشنواره ها لبریز شده است که بیشتر کمیت گرا هستند.
وی اظهار داشت: دنیای ما، دنیای کمیتهاست، هر کس پولدارتر است، هر کس حساب بانکی اش پرتر است، هر کس ویلایش زیباتر است، در نزد مردم احترام بیشتری دارد.
این خادم نمونه فرهنگ رضوی ادامه داد: دین من، دین با کیفیت است. امام من امام با کیفیت است، من از چنین فرهنگی سربرآوردم اما در چاله کمیت ها افتاده ام.
وی افزود: در سینما و تئاتر نیز همین وضع است، کمیت ها بر کیفیتها غالب شده اند.
وی گفت: من فرهنگی دارم که ۷۲ نفر در مقابل ۳۰ هزار نفر جنگیدند، این فرهنگ دارای کیفیت ماست، فرهنگ ما کمیت ها را شکست داده است.
ارجمند افزود: فرهنگ مقاومتی ما فرهنگ کیفیتی ماست، اما دشمنان با کمیت با ما میجنگند و ما استاد تبدیل کمیت ها به کیفیت ها هستیم.
وی اظهار داشت: تاریخ ایران ثابت کرده است که با کیفیت مشکلاتمان را از سر راه برمی داریم.
در این مراسم “علی کریمی قدوسی” قائم مقام سابق تولیت آستان قدس رضوی، “علی محمد برادران رفیعی” از خادمان فرهنگ رضوی، “شیخ ابراهیم عیسی بنسی” از نخستین گروندگان به تشیع در غنا، “سید جعفر ماه رخسار” از مداحان حرم حضرت امام رضا (ع) و “فائزه عظیم زاده اردبیلی” دانشیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی نشان خادم نمونه فرهنگ رضوی دریافت کردند.
“داریوش ارجمند” بازیگر سه نقش تاریخی و مذهبی ماندگار، “محمدعلی مجاهدی” شاعر آیینی و سراینده صدها غزل در مدح و منقبت اهل بیت (ع) و “قاسم توکلی راد” خوشنویس برجسته از دیگر کسانی بودند که در این مراسم نشان افتخار خادم نمونه فرهنگ رضوی به آنان اهدا شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش تند حامد بهداد و اکتای براهنی/ ادعای داریوش ارجمند تکذیب شد؛ قرار نبود در «پیرپسر» بازی کنی
- داریوش ارجمند: نقش جدیدی پیشنهاد نشده که بپذیرم
- یاوری که با نامش غریبه بود
- اینک آخرالزمان
- حشمت در پوست یاور/ نگاهی به سریال «یاور»
- عکسی خاطرهانگیز که فریدون جیرانی منتشر کرد
- ناگفتههای «فریدون جیرانی» همزمان با زادروزش در موزه سینمای ایران
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- انتقادات تند بهروز افخمی از داریوش ارجمند/ او بازیگران دیگر را تحقیر میکند
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به سریال «ستایش»؛ لطفا به شعور مخاطب رحم کنید!
- داریوش ارجمند در یک برنامه تلویزیونی/ به آقای تقوایی در کوچک جنگلی خیلی ستم شد
- داریوش ارجمند:به هیچ وجه حاضر نیستم در فیلمهایی که شوخی جنسی دارند بازی کنم
- بخش دوم گفتوگو با محمد بیکزاده/ میخواستیم فردین مالک اشتر باشد و فائقه آتشین قطام، هدف هم داشتیم!
- فیلم/ واکنش غیرمنتظره مونا فرجاد به شکایت معصومه ابتکار
- نکوداشت داریوش ارجمند در خانه هنرمندان ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





