
داریوش ارجمند جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را با کیفیت ترین رویداد فرهنگی کشور دانست.
به گزارش سینماسینما ،این هنرمند سینما و تئاتر کشور در مراسم پایانی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در مشهد افزود: کشور ما از جشنواره ها لبریز شده است که بیشتر کمیت گرا هستند.
وی اظهار داشت: دنیای ما، دنیای کمیتهاست، هر کس پولدارتر است، هر کس حساب بانکی اش پرتر است، هر کس ویلایش زیباتر است، در نزد مردم احترام بیشتری دارد.
این خادم نمونه فرهنگ رضوی ادامه داد: دین من، دین با کیفیت است. امام من امام با کیفیت است، من از چنین فرهنگی سربرآوردم اما در چاله کمیت ها افتاده ام.
وی افزود: در سینما و تئاتر نیز همین وضع است، کمیت ها بر کیفیتها غالب شده اند.
وی گفت: من فرهنگی دارم که ۷۲ نفر در مقابل ۳۰ هزار نفر جنگیدند، این فرهنگ دارای کیفیت ماست، فرهنگ ما کمیت ها را شکست داده است.
ارجمند افزود: فرهنگ مقاومتی ما فرهنگ کیفیتی ماست، اما دشمنان با کمیت با ما میجنگند و ما استاد تبدیل کمیت ها به کیفیت ها هستیم.
وی اظهار داشت: تاریخ ایران ثابت کرده است که با کیفیت مشکلاتمان را از سر راه برمی داریم.
در این مراسم “علی کریمی قدوسی” قائم مقام سابق تولیت آستان قدس رضوی، “علی محمد برادران رفیعی” از خادمان فرهنگ رضوی، “شیخ ابراهیم عیسی بنسی” از نخستین گروندگان به تشیع در غنا، “سید جعفر ماه رخسار” از مداحان حرم حضرت امام رضا (ع) و “فائزه عظیم زاده اردبیلی” دانشیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی نشان خادم نمونه فرهنگ رضوی دریافت کردند.
“داریوش ارجمند” بازیگر سه نقش تاریخی و مذهبی ماندگار، “محمدعلی مجاهدی” شاعر آیینی و سراینده صدها غزل در مدح و منقبت اهل بیت (ع) و “قاسم توکلی راد” خوشنویس برجسته از دیگر کسانی بودند که در این مراسم نشان افتخار خادم نمونه فرهنگ رضوی به آنان اهدا شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش تند حامد بهداد و اکتای براهنی/ ادعای داریوش ارجمند تکذیب شد؛ قرار نبود در «پیرپسر» بازی کنی
- داریوش ارجمند: نقش جدیدی پیشنهاد نشده که بپذیرم
- یاوری که با نامش غریبه بود
- اینک آخرالزمان
- حشمت در پوست یاور/ نگاهی به سریال «یاور»
- عکسی خاطرهانگیز که فریدون جیرانی منتشر کرد
- ناگفتههای «فریدون جیرانی» همزمان با زادروزش در موزه سینمای ایران
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- انتقادات تند بهروز افخمی از داریوش ارجمند/ او بازیگران دیگر را تحقیر میکند
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به سریال «ستایش»؛ لطفا به شعور مخاطب رحم کنید!
- داریوش ارجمند در یک برنامه تلویزیونی/ به آقای تقوایی در کوچک جنگلی خیلی ستم شد
- داریوش ارجمند:به هیچ وجه حاضر نیستم در فیلمهایی که شوخی جنسی دارند بازی کنم
- بخش دوم گفتوگو با محمد بیکزاده/ میخواستیم فردین مالک اشتر باشد و فائقه آتشین قطام، هدف هم داشتیم!
- فیلم/ واکنش غیرمنتظره مونا فرجاد به شکایت معصومه ابتکار
- نکوداشت داریوش ارجمند در خانه هنرمندان ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





