پتی جنکینز کارگردان «زن شگفتانگیز» گفت قسمت سوم این فیلم هم ساخته میشود و این ابرقهرمان وارد قصهای از دنیای امروز میشود.
به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، کارگردان «زن شگفتانگیز» یا «واندر وومن» گفت سومین همکاریاش با گل گدوت که در فیلمهای «زن شگفتانگیز» ۱ و۲ بازی کرده برای ساخت قسمت سوم رقم میخورد.
در حالی که در قسمت اول زن شگفتانگیز در دوران جنگ جهانی اول سیر میکرد و در قسمت بعدی به سال ۱۹۸۴ رفت، او در داستان سوم وارد ماجرایی از جهان معاصر میشود.
پتی جنکینز گفت ایده ساخت این فیلم را در سردارد و اصلا نباید انتظار داشت که قسمت سوم به گذشته بازگردد.
وی گفت: کار هنوز شروع نشده اما مشتاق به شروع قسمت بعدی هستم.
این کارگردان که در جشنواره فیلم ساندنس حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگاران گفت قصدش این است که داستان را از نظر سیر داستانی به جهان معاصر نزدیک کند چون انسان روبه جلوست و به عقب برنمیگردد.
گدوت در نقش «زن شگفت انگیز» در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» در سال ۲۰۱۶ در جهان معاصر حضور داشت. در فیلم «لیگ عدالت» محصول ۲۰۱۷ نیز این ابر قهرمانان در جهان حال ظاهر شده بودند.
اولین فیلم از «زن شگفتانگیز» در قالب یک فیلم مستقل سال ۲۰۱۷ اکران شد و هم با نظر مثبت منتقدان روبه رو شد و هم در باکس آفیس موفق ظاهر شد و در جهان ۸۲۱ دلار فروش کرد. و بعد قرار شد تا قسمت دوم آن ساخته شود.
جنکینز همراه جف جانز و دیوید کالاهام فیلمنامه فیلم دوم را نوشتند.
با توجه به موفقیت فیلم «زن شگفتانگیز» طرفداران جهان داستانی دیسی، پتی جنکینز یا جیمز ون سازنده فیلم موفق «آکوامن» از این مجموعه را مناسب ساختن فیلم بعدی «لیگ عدالت» میدانند.
جنکینز در این باره گفت: هرگز نگو هرگز.
فیلم «واندر وومن ۲» قرار است یکم نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) روی پرده برود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی برگزیدگان جشنواره ساندنس/ جایزه کارگردانی برای سینماگران ایرانی
- یک اتفاق شیرین برای یک فیلم ترسناک در جشنواره ساندنس
- «در کشور برادران» به جشنواره ساندنس راه یافت/ روایت زندگی ۳ خانواده افغانستانی
- حضور دو فیلم کوتاه ایرانی در جشنوارههای آمریکایی و فرانسوی
- تجلیل «ساندنس» از کارگردان ایتالیایی/ گوادانینو یک رویاپرداز است
- نگاه ویژه جشنواره ساندنس به زنان ایرانی
- سینماسینما/ معرفی ۲۰ فیلم برتر جشنوارهی ساندنس از نگاه منتقدان هالیوود ریپورتر/ پیشنهاد تماشای فیلم در ایام نوروز
- نمایش جدیدترین فیلم رامین بحرانی در جشنواره ساندنس ۲۰۲۲
- برگزیدگان جشنواره انسی معرفی شدند/ «فرار» برنده بزرگ شد
- رکورد سینمای آمریکا در دوران کرونا شکست
- «گودزیلا در برابر کونگ» رکورد «انگاشته» را هم شکست
- جشنواره فیلم ساندنس چگونه برگزار میشود/ توضیحات دبیر جشنواره
- کشورهایی که فیلمهای مستند را برای رقابتهای اسکار ۲۰۲۱ معرفی کردهاند
- خاطره ابوالفضل جلیلی از حضورش در سفارت آمریکا و کارمند آن که ایرانیها را دروغگو خطاب کرده بود
- مسعود بخشی به آمریکا نمیرود/ نامه انصراف کارگردان «یلدا»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





