به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه هشتم شهریور ماه شورای صنفی نمایش اینگونه گفت: فیلم سینمایی «سایه های موازی» در گروه سینمایی زندگی از چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه به جای فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی اکران می شود. همچنین تعداد هفته های نمایش فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی براساس آیین نامه شورای صنفی نمایش به پایان رسیده است و از این هفته در کل سینماهای تهران تعویض می شود.
وی با اشاره به اینکه فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی از چهارشنبه دهم شهریور ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود، بیان کرد: قیمت بلیت این اثر سینمایی در جلسه امروز شورای صنفی نمایش طرح موضوع شد و قرار است هفته آینده این مساله مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم نهایی برای آن گرفته شود. در چنین شرایطی تا تصمیم گیری نهایی، بلیت «فروشنده» با همان قیمت معمول در سینماهای کشور فروخته می شود.
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره فروش بلیت «فروشنده» در سانس های ۶:۴۵ صبح در برخی از سینماها توضیح داد: آماری در این زمینه به دست من نرسیده است، اما آنچه که می دانم این است که برای نمایش فیلم در چنین سانس هایی از سوی شورای صنفی نمایش منعی وجود ندارد.
فرجی در پاسخ به اینکه چرا برخی از سینماها همچنان بدون مجوز نمایش فیلم های خارجی، اقدام به نمایش این فیلم ها می کنند، بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه تذکری به دو پردیس سینمایی کورش و چارسو برای نمایش بدون مجوز فیلم های خارجی ارسال کرده و رونوشت نامه امروز به شورای صنفی نمایش ارائه شده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طراحی در سینما در هفته طراحی تهران
- تعطیلی پردیس سینمایی ملت به دلیل پرداخت نکردن قبض آب
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- مهر آمد، سینما هم میآید؟!
- سینمای ایران در دهه آینده/ به مناسبت روز ملی سینما
- چرا دراماتیک نیستیم؟/ سینمای جزئیات، سینمای کلیات
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- صِفر، نوزده/ سوءتفاهم دربارهی مفهوم قضاوت
- عاشقانی که چراغ صحنه را روشن نگاه داشتهاند
- مواضع تند و تیز وزیر پیشنهادی ارشاد/ خانه سینما وجاهت قانونی ندارد، فیلمها ضدارزش و غیراخلاقیاند
- مردی که زیاد میدانست/ در یادبود حمیدرضا صدر
- تا کی به انتظار؟!
- سینما و دههای که شصت بود!
- لیست فیلمهای سینمایی ایرانی فیلمخانه ملی منتشر شد
- سواد رسانهای و جامعه ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





