راسل کرو بازیگر نیوزلندی برنده جایزه اسکار مدعی شد فیلمنامه اولیه فیلم «گلادیاتور» بسیار بد بوده است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندیپندنت، راسل کرو ستاره برنده جایزه اسکار مدعی شد فیلمنامه اولیه فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات محصول سال ۲۰۰۰ میلادی افتضاح بوده است.
فیلم «گلادیاتور» که ماه گذشته ۲۰ ساله شد برای راسل کرو تنها اسکار بازیگری اش را به ارمغان آورده است.
راسل کرو در گفتگویی با جیمی فالون از ساخته شدن فیلم «گلادیاتور» به عنوان یک تجربه منحصر به فرد یاد کرد. او دلیل این امر را فیلمنامه اولیه «بسیار بد» فیلم می داند.
ستاره نقش ماکسیموس در این باره گفت: فیلمنامه اولیه خیلی بد بود. او افزود: تهیه کننده نمی دانست که من می توانم یک کپی از آن فیلمنامه را برای خودم بردارم، اما چیزی که او به من گفت این بود، نمی خواهم فیلمنامه را برایت بفرستم چون واکنشی نسبت به آن نشان نخواهی داد اما می خواهم تو را به ملاقات با ریدلی اسکات تشویق کنم.
ستاره فیلم «ذهن زیبا» در گفتگو با فالون از اولین ملاقاتش با ریدلی اسکات چنین یاد کرد: او (ریدلی اسکات) خیلی آماده بود، ریدلی تصاویری را به من نشان داد که در آن دیگر مجبور نبود برای فیلمبرداری در کلوسئوم کل آن را بسازد.
راسل کرو اوایل امسال نیز در مصاحبه ای گفت که در ابتدا قصد داشته این نقش را رد کند اما ریدلی اسکات او را برای بازی در فیلم متقاعد کرد.
فیلم «گلادیاتور» را ریدلی اسکات براساس فیلمنامه ای از دیوید فرانزونی، جان لوگان و ویلیام نیکلسون کارگردانی کرد.
راسل کرو چند مدت دیگر با پروژه «Unhinged» دوباره به سینماها برمی گردد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- فروش «گلادیاتور» به ۲۲۰ میلیون دلار رسید/ «شرور» در هفته اول اکران صدرنشین گیشه جهانی سینما شد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- «ناپلئون»؛ سه بیماری امپراتور
- ریدلی اسکات وسترنش را نمیسازد/ برف نیست
- نظر راسل کرو درباره ساخت قسمت دوم «گلادیاتور»؛ ناراحتم!
- علاوه بر تهیه کنندگی؛ ریدلی اسکات زندگی گروه بیجیز را فیلم میکند
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- تولید «گلادیاتور ۲» از هفته آینده از سر گرفته میشود
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- افتتاح کارلووی واری با تقدیر از راسل کرو
- فیلم افتتاحیه جشنواره کارلووی واری معرفی شد
- حادثه سر صحنه فیلم «گلادیاتور۲»/ ۶ مصدوم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





