رامبد جوان و نگار جواهریان،نمایش « آسایشگاه» نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی و کارگردانی محمد حسین زیکساری را ۶ خرداد در تماشاخانه پالیز افتتاح کردند.
به گزارش سینماسینما، رامبد جوان در رابطه با نمایش گفت: به همهی گروه و عوامل در ابتدا خسته نباشید میگویم، محمد زیگساری (کارگردان این تئاتر) یکی از دوستان خوب من است و از اینکه اثری را به روی صحنه برده، برایم لذت بخش است.
کارگردان برنامه «خندوانه» در ادامه مطرح کرد: «آسایشگاه» پر از لحظات لذت بخش بود و بازیگریهای بسیار خوش آینده بر روی صحنه ظاهر میشوند. مخصوصا تماشای نقشی که محسن نوری إیفا کرده بود، برایم هیجان انگیز بود.
رامبد جوان در پایان گفت:متن این نمایش متن بسیار قوی است و ویدیوهایی که در نمایش استفاده شده بود برایم جالب بود و از دقایقی که در سالن نمایش بودم، لذت بردم.
در خلاصهی این اثر چنین آمده است: رییس آسایشگاه از معاونش در خصوص بیمار ۶۴۵۷ توضیح میخواهد،این در حالی است که این بیمار مرده است و…
محسن نوری، محمدحسین زیکساری، مهرداد مصطفوی، سروش شاکر، پرهام یدالهی، سمانه اسماعیلی، علی پویا قاسمی در این اثر به ایفای نقش میپردازند.
نمایش «آسایشگاه» به کارگردانی محمدحسین زیکساری است که در برنامه «خندوانه» با کاراکتر استاد کهنمویی اجرا استند آپ انجام میدهد، این نمایش از هفت شش خردادماه ساعت ۱۹٫۳۰ در تماشاخانه پالیز به روی صحنه رفته است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- نگاهی به «شیهه»/ به کودکی که هرگز زاده نشد
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- ساخت نسخه ویتنامی فیلمی با بازی پیمان معادی و نگار جواهریا
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- تیرهتر از شب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود





