تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39115

رضا داودنژادمن فیلم «فِراری» نقش کوتاهی را بازی می کنم که تنها یک سکانس است اما نباید خیلی در مورد آن حرف بزنم و همه چیز در جشنواره دیده شود.

به گزارش سینماسینما، رضا داود نژاد، فیلم سینمایی «فراری» ساخته علیرضا داود نژاد را یکی از شانس های اصلی جشنواره دانست و گفت: از نظر من این فیلم یکی از فیلم های مطرح سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بوده و شانس بالایی نیز خواهد داشت.

او درباره سبک کارگردانی پدرش در سینما افزود: کاری که پدرم انجام می دهد، سعی بر نزدیکی زندگی با دوربین است. سالیان سال است با همین هدف فیلم می سازد و فراری در همان خط کارگردانی وی و در ادامه همین هدف یکی از بهترین آثار جشنواره امسال خواهد بود.

این بازیگر نقش خود در «فراری» را اینگونه توصیف کرد: من در این فیلم نقش کوتاهی را بازی می کنم که تنها یک سکانس است اما نباید خیلی در مورد آن حرف بزنم و همه در جشنواره دیده شود.

داود نژاد با اشاره به پشت سر گذاشتن بیماری خود و بازگشتش به هنر خاطرنشان کرد: با تمام قدرت به کار ادامه می دهم. در حال حاضر مشغول سریال هستم و تمام سعی ام را می کنم تا دوباره با قدرتی بیش از گذشته به کار ادامه دهم.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها