تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63827

جدیدترین فیلم‌های میشائیل هانکه و دارن آرونوفسکی به فهرست آثار شرکت‌کننده در جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین پیوستند.

به گزارش سینماسینما، شصت‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین اسپانیا که با نمایش فیلم «مخفی‌سازی» با بازی جیمز مک‌آووی و آلیسیا ویکاندر و به کارگردانی ویم وندرس افتتاح خواهد شد، میزبان «مادر» آرنوفسکی و «پایان خوش» هانکه خواهد بود.

این فستیوال بین‌المللی که از ۲۲ تا ۳۰ سپتامبر در اسپانیا برگزار می‌شود، چند اثر جدید را در بخش «مرواریدها» معرفی کرده که برخی از آن‌ها «پروژه فلوریدا» ساخته شین بیکر،‌ «مادر» به کارگردانی دارن آرونوفسکی،‌ «بورگ در برابر مک‌انرو» از یانوس متز، «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» ساخته لین رمزی و «پایان خوش» جدیدترین اثر میشائیل هانکه هستند.

این فیلم‌ها برای کسب جایزه تماشاگران دونوستیا/سن‌سباستین که برنده آن را مخاطبان تعیین می‌کنند، با هم به رقابت می‌پردازند. در بخش مرواریدها دو جایزه تحت عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم اروپایی به آثار برگزیده اعطا می‌شود.

این بخش‌ها ویژه آثاری است که تاکنون در اسپانیا به نمایش درنیامده‌اند اما در جشنواره‌های دیگر و میان منتقدان مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

از میان این آثار فیلم‌های هانکه و رمزی در جشنواره فیلم کن امسال، نامزد دریافت نحل طلا بودند. «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» در دو بخش بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد موفق به دریافت جایزه از این فستیوال تراز اول جهانی شد.

«مادر» جدیدترین کار آرونوفسکی به‌زودی آغازگر جشنواره فیلم ونیز خواهد بود و بورک فستیوال فیلم تورنتو را افتتاح می‌کند.

دیگر فیلم‌های اضافه شده به این بخش به شرح زیر هستند:

«بازداشت» به کارگردانی خاویر لگراند

«خانه لب دریا» به کارگردانی رابرت گدیگوان

«سومین قتل» به کارگردانی هیروکازو کوریدا

«اهل تفریح» به کارگردانی پائولو ویرزی

«سه بیلبورد بیرون از ادینگ، میزوری» به کارگردانی مارتین مک‌دونا

شصت‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین از تاریخ ۲۲ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور تا هشتم مهر) در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا به نقل از گاردین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها