حجت الاسلام شهاب مرادی در گفت وگو با خراسان از آن چه باعث رنجش برخی از مردم مشهد در پی صحبت های او در یک برنامه تلویزیونی شده بود مجدد عذرخواهی کرد و افزود: «مشهد قبله جان و خانه امید همه ماست. بسیاری از دوستان خوب و صمیمیام مشهدی و خراسانی هستند و می دانند چقدر مشهد را دوست دارم.»
به گزارش سینماسینما ، خراسان نوشت :روز گذشته از صحبت های حجت الاسلام شهاب مرادی روی آنتن زنده در باره مشهدی ها و واکنش برخی از کاربران به آن نوشتیم که بازتاب زیادی پیدا کرد. او در بخشی از برنامه «سلام صبح بخیر» در مقام تمثیل و تقبیح کُری خوانی ها به شوخی به مجری برنامه گفته بود:« بین مرگ و همکاری با مشهدیها، مرگ خیلی شیرینتر است!» بعد از چاپ این مطلب در همین ستون حجت الاسلام شهاب مرادی در گفت و گویی با خراسان ضمن تاکید بر این که به مشهد و مشهدی ها ارادت دارد، گفت : «من هم خودم را مشهدی می دانم، مشهد خانه همه ماست و جایی جز مشهد نداریم.» او با تاکید بر این که آن چه در برنامه تلویزیونی گفتهشد ادامه مبحث دعوا و نزاع بین زن و شوهر یا دو همکار بود و کاملا جنبه تمثیل و شوخی داشت و تصریح کردم که مثال میزنم و درباره طباخی و حلیم و شله و … بود، افزود: «هرچند نیّت من به هیچ وجه، اهانت یا تمسخر نبوده و نیست اما برایم برداشت مخاطب مهم است و هنگامی که مخاطب تلقی توهین کرده حق را کاملا به مخاطبم می دهم و به صراحت درباره سوء تفاهم پیش آمده و شوخی که باعث رنجش مردم عزیز مشهد شده پوزش می خواهم و راضی به لحظهای دلخوری هیچ یک از هموطنان عزیزم و مشهدی های نازنین نیستم.» شهاب مرادی در ادامه صحبت هایش گفت: «روز شنبه بعد از برنامه وقتی از این سوء برداشت مطلع شدم بلافاصله در اینستاگرامم از مردم عزیز مشهد عذرخواهی کردم.» او در انتها هم با توجه به تیتر مطلب دیروز ما که نوشته بودیم «توهین روی آنتن، عذرخواهی در اینستاگرام» افزود: «ان شاءا… صبح شنبه حتما در همان برنامه سلام صبح بخیر از مردم خوب مشهد عذرخواهی خواهم کرد تا سوء تفاهمی باقی نماند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گزارش تحلیلی از حضور روحانیت در سیما / از گچ و تخته سیاه تا اجرا/ خطیبانی که ستاره شدند
- شهاب مرادی امشب به «کتاب باز» می رود
- پاسخ تند خسرو معتضد به شهاب مرادی
- از کوچ بازیگران به جم تیوی تا تحریفهای «معمای شاه»/ همه حرفهای جنجالی شهاب مرادی در تلویزیون
- آیا کسی باور میکند شاه ضعیف و همجنسباز بوده است؟/انتقاد شدید شهاب مرادی از سریال «معمای شاه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار