روزبه نعمت الهی خواننده کشورمان در خصوص قیمت بلیط کنسرت های خود که از دیگر خواننده ها بالاتر است، گفت: به دلیل اینکه ما با یک ارکستر بزرگ، طراحی حرفه ای و احترام به گوش مخاطب به روی صحنه می رویم و سعی می کنیم بخشی از درآمدمان را هم در یک مسیری استفاده کنیم که شاید اسم آن مسیر انسانیت باشد و فکر می کنم جزو اصلی ترین دلایل باشد.
به گزارش سینماسینما، نعمت الهی درباره همکاری خود با مهناز افشار بیان کرد: ما ۵ سال پیش در یک کنسرت خیریه که برای حمایت از هموطنان زلزله زده آذربایجان برگزار شد، همکاری خود را آغاز کردیم، خانم افشار در مراحل اداری و گرفتن مجوزهای مربوط به آن بسیار کمک کردند که این برنامه به خوبی برگزار شود. این دوستی برقرار است و هر زمان هم که لازم باشد کاری را انجام دهیم با جان و دل اتفاق خواهد افتاد.

این خواننده در خصوص وضعیت کنونی موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: موسیقی این روزها سرگردان است و احساس می کنم هنوز ابتدایی ترین کار یعنی احترام به گوش مخاطب در کشور اتفاق نیفتاده است و از نحوه انتخاب کلام می شود به این موضوع پی برد.
وی افزود: البته من روی صحبتم با چند تن از دوستانم که به طور جدی مشغول به فعالیت هستند، نیست. افرادی که زمان صرف می کنند به کلام و موسیقی درست فکر می کنند و تحصیلکرده این رشته به حساب می آیند. به این دلیل که موسیقی برای تمام لحظات انسانها ساخته می شود، من هیچ نوع موسیقی را زیر سوال نمی برم چون کارشناس هم نیستم اما کلام بسیار مهم و تاثیرگذار است و پس از شنیدن یک قطعه به طور حتم باید شنونده فکر کند و نتیجه بگیرد.
این خواننده پاپ درباره کنسرت و کارهای اخیر خود و تفاوت این برنامه توضیح داد: به طور حتم هر کنسرت با کنسرت قبل متفاوت است و اتفاقات جدیدتری در آن می افتد، این برنامه تمدید اجرای ۲۵ اردیبهشت بود که به دلیل فرا رسیدن ماه رمضان ما توانستیم تاریخ را در ۲۸ تیر رزرو کنیم.
وی ادامه داد: چندین کار جدید دارم که احتمال آن است که در همین روزها یکی از آنها منتشر شود. البته به دلیل وسواسی که دارم نمی دانم کدام قطعه است و نام آن هم هنوز مشخص نشده است. یک قطعه هم برای ایران آماده کرده ام که امیدوارم به یک جمع بندی نهایی برسیم چون بعد از خواندن قطعه «ایران وطن من» کار برای وطن خواندن خیلی سخت شده است، این قطعه تا سه ماه آینده منتشر خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «قرار نوامبر»؛ جزئیاتی از فیلم جدید مهناز افشار
- سپتیمیوس ۲۰۲۵؛ شهره آغداشلو، محمد رسولاف و مهناز افشار در هلند جایزه گرفتند
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- باری به هر جهت/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- مردی که هر کاری میکند که هیچ کاری نکند!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- گفتوگو با صفی یزدانیان/ «ناگهان درخت» از مخاطبش میخواهد آسانگیر نباشد
- در ستایش فرم/ نگاهی به فیلم «گیلدا»
- اعتراض عبدالرضا کاهانی به حذف تصاویر مهناز افشار در تبلیغات فیلمها
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- اکران آنلاین «مهمانخانه ماه نو» با بازی مهناز افشار
- یک توئیت عجیب از مهناز افشار/ اعتراف و عذرخواهی
- هدیه مهناز افشار به پاکبانان
- سفیر چین در ایران مهناز افشار را در توئیتر بلاک کرد
- برترین بازیگران زن سال ۹۸ (۳)/ الهام کردا، مهناز افشار
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی






خانم افشار اگر بخاطر یک خطای سینمایی که اتفاقا ربطی هم به شما نداشته باشه شما رو احمق و …. خطاب کنن شما چه واکنشی دارید؟