یکی از سکانسهای فیلم «آشوب» حاوی کنایههای سیاسی با بازی آتیلا پسیانی و کوروش تهامی رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانهای پروژه، فیلم پربازیگر «آشوب» به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست گفتار که از ۲۰ اردیبهشت ماه روی پرده سینماها رفته، فیلمی سیاسی و روایتگر داستانی است که در دهه ۱۳۲۰ میگذرد.
این فیلم درباره یکی از نخستین فارغالتحصیلان رشته ادبیات دانشگاه تهران است که علاقه زیادی به ادبیات و روزنامهنگاری دارد، اما شرایط روزگار و اوضاع سیاسی جامعه در آن دوره از تاریخ اتفاقات دیگری را برای او رقم میزند.
کوروش تهامی بازیگر نقش اصلی فیلم «آشوب» است و هنرمندان برجستهای همچون فرهاد آییش،آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، داریوش کاردان، حبیب دهقاننسب، شهره لرستانی، یکتا ناصر، آشا محرابی، لیلا اوتادی، همایون ارشادی، امیرحسین صدیق، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، ، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، پریا شمس، میرطاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سرورینژاد، خسرو امیرصادقی و شروین امیرصادقی نیز در این فیلم ایفای نقش کردهاند.
وحید تاج، از شاگردان محمدرضا شجریان، خواننده قطعات موسیقی «آشوب» است و کاظم راستگفتار علاوه بر نویسندگی و کارگردانی فیلم تهیهکنندگی آن را نیز برعهده دارد.
سایر عوامل اصلی فیلم «آشوب» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر صدابرداری: محمود سماکباشی، طراحى، صداگذارى و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوى نژاد، تدوین: روزبه کلباسی، موسیقی: علی راستگفتار، طراح گریم: شهرام خلج، دستیار اول کارگردان: محمدجواد رجبزاده، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، مهدی اصلانی، مدیر هنری: نیلوفر راستگفتار، مدیر جلوههای ویژه بصری: امیر سحرخیز و کامران سحرخیز، مجری طرح: افشین شریفیپور، سرمایهگذار: مهدی شمس، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا، پخش: هدایت فیلم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- «کوزوو» آماده نمایش شد
- اکران خصوصی کروکودیل / گزارش تصویری
- افزایش ۵ برابری هزینه فیلمسازی/ راستگفتار: یک اشتباه منجر به شکست میشود
- کورش تهامی بازیگر «محکومین» شد + عکس
- مردی که هیچوقت حاشیه نداشت/ کورش تهامی از یدالله صمدی میگوید
- کوروش تهامی: در شبهای قدر با عشق به شب زندهداری میپردازم
- کورش تهامی: هنوز به پدر شدن فکر نمیکنم/ به پدرم کتاب هدیه میدادم
- تصویربرداری «دختر گمشده» تا پایان سال ادامه دارد/ تصاویر جدید
- «آشوب» نیامده با تاخیر روبرو شد
- متن و حاشیه نوزدهمین جشن خانه سینما / گزارش تصویری ۳
- نوزدهمین جشن خانه سینما / گزارش تصویری ۲
- برترینهای یازدهمین جشن منتقدان سینمایی
- اختصاصی سینماسینما/ انتقاد کوروش تهامی از شرایط اکران «آشوب»/ این وضعیت نمایش٬ ظالمانه نیست؟
- «نهنگ عنبر۲» به باشگاه ۱۰ میلیاردیها پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





