سومین روز اکران فیلمهای حاضر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی، با سانس
فوقالعاده برای شش فیلم روبرو شد.
به گزارش سینما سینما، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: در سومین روز اکران مردمی(سیزدهم بهمن ماه) فیلمهای «گشت۲»(سعید سهیلی) در سینما استقلال،«خفهگی»(فریدون جیرانی) و «زیر سقف دودی»(پوران درخشنده) و «سدمعبر» در پردیس آزادی و «نگار» و «ماجرای نیمروز»(محمد حسین مهدویان) در پردیس چارسو به سانس فوقاالعاده رسیدند.
همجنین در روز دوازدهم بهمن که دومین روز اکران مردمی فیلمها بود،فیلم«بدون تاریخ،بدون امضا»(وحید جلیلوند) در پردیس زندگی به سانس فوقالعاده رسیده بود.
بنا بر این گزارش، «ماجرای نیمروز» امشب ۱۳ بهمن ماه به دلیل استقبال بسیار مخاطبان به دومین سانس فوقالعاده در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد در پردیس چارسو رسید.
بر اساس قاعده امسال جشنواره فیلم فجر، برای فیلمهای پرمخاطب هر سینما در شبهای جشنواره، سانس ویژه صبح پیشبینی شده است که البته بر اساس درخواست سینماداران برای اضافه شدن سانس فوق العاده صبحگاهی تصمیم گیری خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ فرجی مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری شد
- دو انتصاب تازه در سازمان سینمایی
- مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: «قاتل و وحشی» تقاضای پروانه نمایش نداده است
- مدیرکل دفتر نظارت برعرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: فیلم «چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- جزئیات حمایت سازمان سینمایی از فیلمهای اکران نوروز ۱۴۰۰
- جزییات طرح حمایتی سازمان سینمایی برای بازگشایی سینماها
- سازمان سینمایی: اشخاص حقیقی سهمی در«سمفا» ندارند
- چرا سینماهای «آستارا» و «شکوفه» از لیست سینماهای مردمی جشنواره فجر حذف شدند؟
- محمدرضا فرجی خبر داد؛ افتتاح ۷ پروژه سینمایی جدید در پایتخت
- فیلمهایی که به سانس ویژه رسیدند/ رقابت نزدیک روستایی و مهدویان
- پرمخاطبترین فیلمهای «فجر۳۷»/ سینماهایی که رکورددار شدند
- زمان اعلام سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر مشخص شد
- اعتراض تهیهکننده «جاده قدیم» نتیجه داد/ اولتیماتوم داروغهزاده برای رسیدگی
- تا کنون فقط ۱۰ درصد گزارش خرابی در سینماها زمان پخش فوتبال داشته ایم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





