سحر قریشی یکی دیگر از بازیگرانی است که مقابل دوربین برنامه «دید در شب» با اجرای رضا رشیدپور نشست.به گزارش سینماسینما، رشیدپور در این برنامه نیز طبق روال معمول خودش مهمان برنامه را سوالپیچ کرد اما شاید جالبترین بخش برنامه اظهارنظر سحر قریشی در خصوص محمود احمدینژاد رئیس دولتهای نهم و دهم بود.
او در بخش اظهارنظر در خصوص چهرهها و شخصیتها وقتی رشیدپور اسم احمدینژاد را بر زبان آورد گفت: «من آقای احمدینژاد را از نزدیک و بر سر سفره افطاری دیدم. خیلی جالب است! من هیچ احساسی به سیاست ندارم. بسیار خنثی هستم. چون سواد آن را ندارم و نمیفهمم، کوچکترین صحبتی درباره سیاست نمیکنم. جالب این است که من فکر میکردم اگر ایشان را ببینم، ایشان برای من با بقیه افراد که سر صحنه فیلمبرداری میآیند فرقی نخواهد کرد. وقتی آقای احمدینژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خندهای بر لبان من آمد و با ایشان احوالپرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. در حالی که هیچ حسی نسبت به سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم و از لبخند ایشان لبخند زدم و از وجود ایشان انرژی خوبی گرفتم.»
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جشن تولد رضا رشیدپور در ارتفاع ۳۳ هزار پایی/ عکس
- رشیدپور: «دید در شب» تعطیل نشده!
- رضا کیانیان مهمان بیست و ششمین برنامه «دید در شب» شد
- رضا رشیدپور: تلویزیون «دید در شب» نمیخواهد/رضاشاه، «چهره عجیب تاریخ ایران» برای رشیدپور
- روایت رضا رشیدپور از حاشیه گفتوگو با ظریف
- چرا برنامه رشیدپور دیده میشود ولی نمونههای مشابهش در تلویزیون، نه!؟
- ظریف مهمان برنامه “دید در شب” شد
- افشاگری بهاره افشاری بر علیه شمقدری/از بازی در «پایاننامه» تا ۳ سال ممنوعالکاری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





