چین به زودی «سرزمین آوارگان» ساخته کلوئی ژائو را در سینماهایش به نمایش درمیآورد.
به گزارش سینماسینما، از یک سو اصالت چینی کلوئی ژائو و از سوی دیگر موفقیت فیلم «سرزمین آوارگان» در فصل جوایز سینمایی موجب شده تا چینیها علاقه مند تماشای این فیلم باشند.
از همین رو «سرزمین آوارگان» ساخته کلوئی ژائو در سینماهای چین اکران محدود میشود.
موضوعهای نئو وسترن معمولاً برای بازار فیلم چین چالشبرانگیز هستند، اما ریشه چینی کارگردان فیلم علاقه مردم را برانگیخته است.
«سرزمین آوارگان» از سوی اتحاد ملی سینماها که مورد حمایت دولت و سینماداران اصلی داخلی است، اکران میشود.
گفته شده فیلم مجوز رسمی اکران گرفته اما هنوز تاریخ اکران آن تعیین نشده است.
در سالهای اخیر فیلمهای مدعی اصلی اسکار، درست در آستانه برگزاری این مراسم در چین اکران میشود. «سه بیلبورد بیرون میزوری»، «منچستر کنار دریا» و «راپسودی بوهمی» از جمله این فیلمها بودهاند.
«سرزمین آوارگان» با اقتباس از کتاب غیرداستانی جسیکا برودر ساخته شده است. کارگردان این فیلم کلوئی ژائو در پکن به دنیا آمده و در مدرسه فیلم دانشگاه نیویورک تحصیل کرده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «همه جا همه چیز یکباره» جوایز اسپریت را هم درو کرد
- بونگ جون هو: کرونا نمیتواند سینما را از بین ببرد
- نسخه غیرقانونی «لوکا» در چین، فروش محصول پیکسار را کاهش داد
- استقبال از «پیتر خرگوشه ۲» و«سرزمین آوارهها» در سینماهای بریتانیا
- «سریع و خشن ۹» رکورد شکست
- چین برگزیده اسکار را نادیده گرفت
- مراسم اسکار ۲۰۲۱ برگزار شد/ «کلوئی ژائو» دومین کارگردان زن برنده اسکار
- احتمالات ریاضی برای برندگان اسکار/ بازیگران زن رقابت سختی دارند
- چین فیلم تحریم شده وودی آلن را اکران میکند
- برندگان بفتا ۲۰۲۱ معرفی شدند/ «سرزمین آوارگان» برنده بزرگ مراسم
- انجمن کارگردانهای آمریکا کلوئی ژائو را بهترین کارگردان سال انتخاب کرد
- حزب کمونیست پخش مراسم اسکار را ممنوع کرد/ عصبانیت حکومت چین از نامزدی «متحد باشید» در اسکار
- نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ معرفی شدند/ یک کارگردان ایرانی-آمریکایی در جمع نامزدها
- «سرزمین آوارگان» بهترین فیلم سال شد
- سینماسینما/ پیشبینی منتقدین آمریکایی برای جوایز اسکار ۲۰۲۱
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





