سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد چند فیلم سینمایی و اکران سه فیلم تازه خبر داد.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی درباره مصوبات شورای صنفی نمایش در جلسه یکشنبه سوم شهریورماه گفت: قرارداد فیلم سینمایی «پیلوت» ابراهیم ابراهیمیان در گروه زندگی برای اکران بعد از فیلم «قسم» ثبت شد و قرارداد فیلم «مسخره باز» همایون غنیزاده در گروه آستارا بعد از فیلم «شاه کش» به ثبت رسید. همچنین قرارداد فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» برادران محمودی برای تاریخ بیستم شهریور در گروه آزاد ثبت شد.
به گفته وی فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل در گروه ایران، «برمودا» رهبر قنبری در گروه آستارا و «صدای منو میشنوید» صادق پروین آشتیانی در گروه فرهنگ از چهارشنبه ششم شهریورماه اکران میشوند.
فرجی گفت: کف فروش بقیه فیلمها در سینماها بالاست و اکران آنها ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سرخپوست» و سه فیلم ایرانی دیگر در جشنواره چنای هند
- «سوئیچ پن»/ یادداشتی بر فیلم «پیلوت»؛ به دنبال اخلاق و تفسیر معنایی آن
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ ادامه صدرنشینی «ماجرای نیمروز: رد خون»
- اکران مردمی فیلم پیلوت / گزارش تصویری
- «نمایه»/ در «اکران» ز که نالیم، که از ماست که برماست!
- آغاز اکران ۳ فیلم جدید از چهارشنبه
- تازهترین خبرها از قراردادهای اکران فیلمها
- مدیر سینما آزادی مطرح کرد: وضعیت نگرانکننده اکران ماه مبارک رمضان
- «نمای نزدیک»/ نگاهی گُذرا به دلایل رونق یا رکود بازار سینما
- ناگفته هایی از فیلم «پیلوت»/ به بهانه نمایش در جشنواره جهانی فیلم فجر
- «آشغالهای دوستداشتنی» رقیب «قانون مورفی» در گیشه؟/ گزارش سینماسینما از فروش فیلمهای روی پرده
- تازهترین آمار از میزان فروش و تعداد مخاطبان سینما در سال ۹۷
- «آشغالهای دوست داشتنی» خوب شروع کرد/ گزارش سینماسینما از فروش فیلمهای روی پرده
- جدیدترین مصوبات اکران سینماها
- «گرگ بازی» یک میلیاردی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- پاسخ متقابل سعید مستغاثی به امیر اثباتی؛ اما به تخممرغهایش نیاز دارم!
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی