بیشترین فروش روزانه، بیشترین تعداد مخاطب و بیشترین سانس فوقالعاده متعلق به پردیس سینمایی کورش است.
به گزارش سینماسینما، طبق اعلام روابط عمومی پردیس سینمایی کورش، «این پردیس چهار بار در فروردین رکورد فروش روزانه را جابه جا کرد. رکورد اول جمعه چهارم فروردین به ارزش ۲۱۸ میلیون تومان، رکورد دوم سه شنبه هشتم فروردین به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان، رکورد سوم یازدهم فروردین، ۲۲۸ میلیون تومان و رکورد چهارم و آخر شنبه دوازده فروردین به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان به نام پردیس سینمایی کورش ثبت شد.
همچنین در دوازده فروردین با حضور ۱۵۹۵۰ نفر رکورد بیشترین تعداد مخاطب در یک روز از سال ۱۳۹۶ نیز از در این سینما اتفاق افتاده است.
رکورد بیشترین سانس فوق العاده نیز با ثبت ۳۰ سانس فوق العاده که از ساعت ۲۲ محسوب میشود متعلق به همین پردیس و در تاریخ ۱۲ فروردین اتفاق افتاده است.
به این ترتیب هر سه رکورد نوروزی اعم از بیشترین تعداد مخاطب روزانه، فروش روزانه و سانسهای فوق العاده متعلق به پردیس سینمایی کورش است.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگوی تصویری سینماسینما با حبیب اسماعیلی/ سینما از مراکز تفریحی و تجاری امنتر است
- انتشار گزارش مالی از فروش سینماها/ دستان کرونا بر گلوی اقتصاد سینما
- آمار تماشاگران اروپایی سینماها
- «فرامتن»/ آلودگی هوا و سینما
- پاسخ پردیس کورش به هشدار گروه سینمایی هنروتجربه
- واکنش اینستاگرامی حمید فرخنژاد به کسب عنوان پولسازترین بازیگر سال
- توییت وزیر فرهنگ و ارشاد برای پیوستن پردیس کورش به بورس
- سالنامه آماری فروش فیلمهای سینمای ایران منتشر شد
- اعلام تازهترین آمار فروش فیلمهای روی پرده/ تعطیلی پنج روزه سینماها از امشب
- عبور «رگ خواب» از مرز فروش پنج میلیاردی/ تازهترین آمار فروش فیلمها
- «اکسیدان» هشت میلیاردی شد/ تازهترین آمار فروش فیلمها
- فروش فیلم ها در هفته ای که گذشت/ یک فیلم تازه روی پرده سینماها رفت
- فروش ۶۰ میلیارد تومانی سینما
- قسمت دوم «شهرزاد» را در سینما ببینید
- اولین دیدار مردمی «رگ خواب»یها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





