
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما به صداوسیما باختیم چرا که در این مدت خیلی تیم ژاپن را بزرگ کردند و این موضوع باعث شد تا بازیکنان تیم ملی با استرس بازی کنند.
به گزارش سینماسینما ،علی پروین در خصوص باخت تیم ملی مقابل تیم ژاپن و حذف از جام ملتهای آسیا گفت: ما امروز فقط به صداوسیما باختیم. بازیکن در این شرایط چطور میتواند خودش را کنترل کند وقتی از چهارشنبه هفته قبل تا امروز در همه شبکههای تلویزیونی در خصوص این بازی صحبت میشد.
وی ادامه داد: مجری تلویزیون میگوید بازیکنان الان ما را میبینند و آنقدر این بازی را بزرگ کردند که بازیکنان امروز نصف توانشان را هم نداشتند. هر شبکهای که میدیدیم کارشناسان و مجریان زیادی در خصوص تیم ملی صحبت میکردند اما آیا زمان ما هم این همه بازیهای تیم ملی پخش میشد؟ این بازی را آنقدر حساس کرده بودند که بازیکنان نصف توانشان را هم نگذاشتند. آنها حتی نمیتوانستند از استرس زیاد راه بروند. هر روز ارتباط تلویزیونی با دبی، تهران و همه جای دنیا برقرار میشد و صدها کارشناس و گزارشگر در این باره حرف میزدند. من میدانم که بازیکنان تیم ملی در این مدت چقدر سختی کشیدند و با اخلاق کیروش کنار آمدند و میدانم که چه چیزهایی تحمل کردند.سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا تفاوت فوتبال ایران و ژاپن ۳ گل بوده یا نه، گفت: این ژاپن نصف ژاپن همیشگی هم نبود آنها چندین بازیکن خودشان را نیاورده بوده بودند و ما اگر یک سوم خودمان هم بودیم این تیم را میبردیم اما از بس این تیم را تلویزیون بزرگ کرده بود بازیکنان استرش داشتند.
وی افزود: من هم مثل همه ایرانیها از این نتیجه ناراحت هستم چون نتوانستیم حسرت ۴۰ و چند ساله را از بین ببریم اما به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید میگویم و آنها باید از الان خودشان را آماده جام ملتها و جام جهانی بعدی کنند.
فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران مستندی از فرشاد پیوس در گروه هنروتجربه /مروری بر زندگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی ایران
- سرمایه هرکسی از نظر آدمهای مختلف :از سلطان علی پروین تا ابراهیم حاتمی کیا
- علی پروین مهمان برنامه صبحگاهی «از فراز الوند» میشود
- کاش سینمای ایران علی پروین داشت
- علی پروین :قرار گذاشتیم هرجا که عادل سوال پیچوندنی بپرسه، بگم لطفا سوال بعدی!
- روایت علی پروین از برنامه تلویزیونی مشترکش با ناصر ملکمطیعی: طفلکی خیلی به هم ریخت
- ناصر ملکمطیعی و علی پروین به تلویزیون میآیند
- دعوت پرستویی، فردوسی پور و علیخانی به چالش کانکس توسط پروین
- عکسی از امیر جعفری، محسن کیایی و علی پروین در حمایت از روحانی
- نوشته بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره فوتبال بعد از پیروزی بارسلونا
- گزارش تصویری روز هفتم جشنواره/ حواشی کاخ مردمی
- تجلیل از پروین، حجازی و بهمنش در جشنواره فیلمهای ورزشی
- علی پروین، فرزاد حسنی، جواد عزتی و وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد در دو مراسم/عکس
- علی پروین در سریال شبکه نمایش خانگی بازی می کند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





