
قربان محمدپورکارگردان فیلم دختر شیطان در جدیدترین اظهار نظر خود ،عنوان کرده است که فیلمش توسط حوزه هنری بایکوت شده است .
به گزارش سینماسینما ، قربان محمد پور گفت: «دختر شیطان را بایکوت کردند. سینما آزادی که سانس ده صبح و یک ظهر را به دختر شیطان داده بود از دیروز کلا دختر شیطان را برداشت . حوزه هنری هم هرچه سانس ده صبح و دو ظهر بود رو به دختر شیطان داد بعد هم فیلم رو برداشت… الان به این فکر میکنم علتش این است که حوزه هنری به فیلمم اصلاحیه داد و من انجام ندادم علت بایکوت فیلم فقط همین می تونه باشه.
صبا
برچسبها: دختر شیطان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی شد
- نگاه کیهان به فیلم «دختر شیطان»/ با شیطان باش تا رستگار شوی!
- انتقاد از نشان دادن زنان بیحجاب،رقصهای گروهی، قمارخانهها و مشروبفروشیها درفیلم «دختر شیطان»
- شش ونیم میلیارد تومان هزینه فیلم دختر شیطان شد
- برخوردهای استانی با سینمای ملی/انتقاد روزنامه همشهری از توقیف دو فیلم در کرمان و قم
- در گفت وگو با سینماسینما عنوان شد :اظهار نگرانی سرتیپی درباره وضعیت سینماها در شش ماه دوم سال ۹۸
- گفت وگوی سینماسینما با محمد نیکبین درباره توقیف دوفیلم در کرمان و قم
- برنده و بازنده اکران عید فطر/ از صدرنشینی فیلم تبریزی تا شکست «دختر شیطان»
- «کار کثیف» پس از «دختر شیطان» روی پرده میرود
- شکست «دختر شیطان» در گیشه، «ما همه باهم هستیم» در اوج/ گزارش فروش هفتگی سینما
- واکنش کارگردان فیلم دختر شیطان به کیهان: شاید میخواهند فیلم را پایین بکشند
- واکنش فرخ نژاد به گزارش کیهان : برای اینکه آخرتتان به باد نرود دختر شیطان را نبینید
- اکران «دختر شیطان» در شهر قم ممنوع شد
- ویدئوی اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای اکران عید فطر در یک نگاه
- از الناز شاکردوست تا نوید محمدزاده و رضا گلزار/ رقابت جذاب فیلمهای اکران عید فطر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





