دستمزد لئوناردو دیکاپریو برای فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود بر خلاف دستمزد معمولی وی پنج میلیون کاهش پیدا کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از کانوئه، دستمزد لئوناردو دیکاپریو برای فیلم سینمایی جدید تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» کاهش یافته است.
منابعی به هالیوود ریپورتر گزارش داده اند که این بازیگر که در فیلم تارانتینو نقش یک کارگردان تلویزیون به نام ریک دالتون را دارد، ۱۵ میلیون دلار دستمزد ثابت خواهد گرفت که این مبلغ ۵ میلیون دلار کمتر از دستمزد همیشگی دیکاپریو یعنی ۲۰ میلیون دلار است.
این سایت همچنین اعلام کرد که با وجود کاهش دستمزد ثابت وی، در صورتی که این فیلم بتواند انتظارات را در گیشههای فروش بر آورده کند، دستمزدش تا ۴۵ میلیون دلار افزایش پیدا میکند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- پل شریدر: انتخاب دی کاپریو در نقش یک احمق اشتباه بود/ «اوپنهایمر» بهترین و مهمترین فیلم قرن است
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- تارانتینو به شایعات پاسخ داد؛ قسمت جدید «بیل را بکش» ساخته نمیشود
- لئوناردو دیکاپریو تهیهکننده فیلمهای کودکان شد/ «اوزی» یک داستان درباره تغییرات آب و هوایی
- پرتره لئوناردو دیکاپریو یک میلیون دلار فروش رفت
- در کنفرانس مطبوعاتی کن؛ اسکورسیزی از آزادی بیان دفاع کرد/ دنیرو ترامپ را دیوانه خواند
- روایتی علیه فراموشی/ دربارهی فیلم «قاتلان ماه کامل»
- احتمال ورود «قاتلان ماه کامل» به بخش مسابقه جشنواره کن
- کیانو ریوز از پروژه محبوب دی کاپریو خارج شد
- «دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار
- «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی مقابل دوربین رفت
- نبوغ کارگردان پروسواس و جاهطلب در هدایت بازیگران/ درباره بازیگران فیلمهای کریستوفر نولان
- دی کاپریو فیلمنامه «قاتلان ماه کامل» را تغییر داد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





