محمدحسین لطیفی مجری سری جدید برنامه «هفت» در پاسخ به شایعه دستمزدهای میلیاردی در این برنامه و نیز برخی انتقادات نسبت به ترکیب منتقدان برنامه در ایام جشنواره فجر، توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش سینماسینما، محمدحسین لطیفی درباره «هفت» و ادامه اجرای این برنامه در شبکه سه توضیح داد: من نمی خواهم درباره «هفت» حرفی بزنم و تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که حضورم در «هفت» ادامه دارد.
وی با اشاره به شایعههایی که درباره دستمزد میلیاردی فراستی و دیگر عوامل این برنامه در فضای مجازی مطرح شده است هم به شوخی بیان کرد: بله اعلام میکنم من به عنوان حسین لطیفی قسمتی ۵۰ میلیون و مسعود فراستی قسمتی ۸۰ میلیون میگیرد (باخنده)! آنها که چنین حرفهایی میزنند شاید دوست دارند خودشان چنین مبالغی دریافت کنند!
مجری «هفت» اضافه کرد: این افراد در حسرت این هستند که چنین مبالغی دریافت کنند و این ربطی به ما ندارد. همه میدانند تلویزیون چه شرایطی دارد و برای یک برنامه کارشناسمحور چنین مبالغی هزینه نمیشود. برنامه «هفت» مسابقه نیست و اینگونه نیست که اسپانسر گردن کلفتی داشته باشد که بخواهد هر شب برای او برنامه بگذارد.
لطیفی در پاسخ به اینکه آیا قرار است چالش بیشتری با مهمانان برنامه داشته باشد یا خیر هم اظهار کرد: نقد فیلم ۲۰ درصد از برنامه «هفت» است و گذشته، آینده و مباحث کارشناسی و راهبردی سینما بخش دیگر گفتگوهای ما را تشکیل میدهد. ما به میزی برای صحبت کردن درباره مشکلات سینمای ایران نیاز داریم.
وی درباره خروجی این گفتگوها و تغییری که در مسایل سینمای ایران خواهد داشت، تصریح کرد: ۲ سال بعد خروجی این مسایل مشخص میشود و برنامه باید مدت زمانی روی آنتن باشد.
لطیفی با اشاره به نقدهایی که در برنامه «هفت» و دیگر برنامههای سینمایی تلویزیون در ایام جشنواره فیلم فجر صورت گرفت و سلیقهای بودن برخی از نقدها اظهار کرد: به نظرم به کارگیری سلیقه شخصی در نقدها نهایتا ۲۰ درصد است و این طبیعی هم هست چون جهانبینی و خاستگاه آدمها با هم فرق میکند. با این حال میتوان گفت ۸۰ درصد نقدها براساس سلیقه شخصی نبود.
این کارگردان سینما در پایان درباره تعداد انگشت شمار منتقدان در برنامههای سینمایی تلویزیون گفت: شما لیستی از منتقدان را ارایه کنید تا ما آنها را به برنامه بیاوریم. من هم فردا میتوانم منتقد شوم اما باید پنج منتقد و پنج فیلمساز با سابقه لیستی از این منتقدان را اعلام کنند تا آگاهی این منتقدان جدید بر همه مسجل شود وگرنه من هم میتوانم نقد کنم و اکنون ما به اندازه جمعیت ایران منتقد فیلم داریم.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
- چهل سال غریب/ نگاهی به فیلم «غریب»
- متن قربانی اجرا/ نگاهی به فیلم «غریب»
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- دفاع تلویحی جبلی از اظهارات ابوالقاسم طالبی؛ واکنشی به اظهارنظرهای این چند ماه بود
- له له زدن برای تیتر شدن/ درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی
- واکنش کانون کارگردانان به توهین طالبی و افخمی به زنان در برنامه «هفت»/ این مضحکه را تعطیل کنید
- واکنش بدیعی و ضیاییپرور به حرفهای طالبی؛ دیده شدن به هر قیمت/ توهین به نیمی از جمعیت کشور
- بهروز افخمی مجری «هفت» شد
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- نقد یا مانیفست؟!/ نگاهی به میز نقد برنامه «هفت» در چهلمین جشنواره فیلم فجر
- خطرِ اشتباهگرفتنِ نادانی با ناخودآگاهی
- نگاهی به فیلم «مرد نقرهای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی /بازگشت قهرمان به سینمای کودک و نوجوان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش