محمدحسین لطیفی مجری سری جدید برنامه «هفت» در پاسخ به شایعه دستمزدهای میلیاردی در این برنامه و نیز برخی انتقادات نسبت به ترکیب منتقدان برنامه در ایام جشنواره فجر، توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش سینماسینما، محمدحسین لطیفی درباره «هفت» و ادامه اجرای این برنامه در شبکه سه توضیح داد: من نمی خواهم درباره «هفت» حرفی بزنم و تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که حضورم در «هفت» ادامه دارد.
وی با اشاره به شایعههایی که درباره دستمزد میلیاردی فراستی و دیگر عوامل این برنامه در فضای مجازی مطرح شده است هم به شوخی بیان کرد: بله اعلام میکنم من به عنوان حسین لطیفی قسمتی ۵۰ میلیون و مسعود فراستی قسمتی ۸۰ میلیون میگیرد (باخنده)! آنها که چنین حرفهایی میزنند شاید دوست دارند خودشان چنین مبالغی دریافت کنند!
مجری «هفت» اضافه کرد: این افراد در حسرت این هستند که چنین مبالغی دریافت کنند و این ربطی به ما ندارد. همه میدانند تلویزیون چه شرایطی دارد و برای یک برنامه کارشناسمحور چنین مبالغی هزینه نمیشود. برنامه «هفت» مسابقه نیست و اینگونه نیست که اسپانسر گردن کلفتی داشته باشد که بخواهد هر شب برای او برنامه بگذارد.
لطیفی در پاسخ به اینکه آیا قرار است چالش بیشتری با مهمانان برنامه داشته باشد یا خیر هم اظهار کرد: نقد فیلم ۲۰ درصد از برنامه «هفت» است و گذشته، آینده و مباحث کارشناسی و راهبردی سینما بخش دیگر گفتگوهای ما را تشکیل میدهد. ما به میزی برای صحبت کردن درباره مشکلات سینمای ایران نیاز داریم.
وی درباره خروجی این گفتگوها و تغییری که در مسایل سینمای ایران خواهد داشت، تصریح کرد: ۲ سال بعد خروجی این مسایل مشخص میشود و برنامه باید مدت زمانی روی آنتن باشد.
لطیفی با اشاره به نقدهایی که در برنامه «هفت» و دیگر برنامههای سینمایی تلویزیون در ایام جشنواره فیلم فجر صورت گرفت و سلیقهای بودن برخی از نقدها اظهار کرد: به نظرم به کارگیری سلیقه شخصی در نقدها نهایتا ۲۰ درصد است و این طبیعی هم هست چون جهانبینی و خاستگاه آدمها با هم فرق میکند. با این حال میتوان گفت ۸۰ درصد نقدها براساس سلیقه شخصی نبود.
این کارگردان سینما در پایان درباره تعداد انگشت شمار منتقدان در برنامههای سینمایی تلویزیون گفت: شما لیستی از منتقدان را ارایه کنید تا ما آنها را به برنامه بیاوریم. من هم فردا میتوانم منتقد شوم اما باید پنج منتقد و پنج فیلمساز با سابقه لیستی از این منتقدان را اعلام کنند تا آگاهی این منتقدان جدید بر همه مسجل شود وگرنه من هم میتوانم نقد کنم و اکنون ما به اندازه جمعیت ایران منتقد فیلم داریم.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آقای فراستی! نقد کردن آداب دارد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- ادب مرد به ز دولت اوست
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- لطفا از نردبان «فسیل» بالا نروید
- شبنشینی غیرایرانی در هفتِ یلدایی
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
- چهل سال غریب/ نگاهی به فیلم «غریب»
- متن قربانی اجرا/ نگاهی به فیلم «غریب»
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- دفاع تلویحی جبلی از اظهارات ابوالقاسم طالبی؛ واکنشی به اظهارنظرهای این چند ماه بود
- له له زدن برای تیتر شدن/ درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی
- واکنش کانون کارگردانان به توهین طالبی و افخمی به زنان در برنامه «هفت»/ این مضحکه را تعطیل کنید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





