نخستین عکس از فیلم سینمایی«دیدن این فیلم جرم است!» به نویسندگی و کارگردانی رضا زهتابچیان با تصویری از نقش آفرینی لیندا کیانی در این فیلم منتشر شد
به گزارش سینماسینما، لیندا کیانی همزمان با انتشار نخستین تصویرش درباره این فیلم نوشت: “هیچ چیز از آن شبِ لعنتی یادم نمانده و بعد از آن فقط چشمهایم سیاهی میرفت. چیزی در من کشته میشد که آماده بودم دوستش داشته باشم … یک حس خفقانِ سخت و نفسگیر مثلِ «دیدن این فیلم جرم است»”.
«دیدن این فیلم جرم است!» یک فیلم سیاسی است که به ماجرای یک گروگانگیری میپردازد. این فیلم برای نخستین بار در بخش «نگاه نو» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.
در خلاصه داستان این فیلم آماده است:
“فقط یک فیلم پنج دقیقهای میخواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند… صدای آژیراشون داره نزدیکتر میشه… الان مثل مور و ملخ میریزن اینجا… .”
منبع:ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رقابت «سامپو» در اسپانیا و کانادا
- جشنواره درسدن به «پریسان» ۳ جایزه داد
- لیندا کیانی و آرمین رحیمیان بازیگران «ماه پنهان» شدند
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- «منصور» از ۱۹ آبان به سینماها میآید
- لیندا کیانی بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره هندی شد
- واروژ کریممسیحی «وثیقه» را تدوین کرد
- دیدن این فیلم، وقت تلف کردن است
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- پاسخ جشنواره جهانی فیلم فجر به ادعای دستاندرکاران «دیدن این فیلم جرم است»/ شبههافکنی غیرواقعی درباره جشنواره
- اکران خصوصی فیلم مطرب / گزارش تصویری
- اکران «دیدن این فیلم جرم است» یکسال عقب افتاد!
- انتشار جزییات هزینههای جشنوارهی ملی فجر + جدول
- چه کسی ضربه فنی شد؟/ نگاهی به فیلم «غلامرضا تختی»
- صحبتهای حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در مراسم تجلی اراده ملی / وقتی میتوان از ظرفیت سینما برای پیشرفت کشور استفاده کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





