
لوگوی فیلم سینمایی «بانکزدهها» به نویسندگی و کارگردانی «جواد اردکانی» و تهیه کنندگی «علی رویینتن» رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانهای پروژه این فیلم که یک «گروتِسک» یا «طنز تضاد اجتماعی» است، هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی برای اکران در سینماهای کشور آماده میشود.
لوگوی فیلم و تیتراژ آن را «احمد آبروانی» طراحی کرده و صداگذاری فیلم به عهده «آرش قاسمی» است.
روند فیلمبرداری و مراحل فنی فیلم سینمایی «بانکزدهها» که فیلمبرداری آن نیمه دوم سال ۹۹ کلید خورد، به دلیل محدودیتهای دوران کرونا، کندتر از آنچه در تصمیم اولیه تیم تولید بوده، پیش رفته است.
گروه بازیگران این فیلم را نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا امید، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی، با معرفی الناز عبدی و با حضور و همراهی سحر قریشی در دو نقش تشکیل میدهند.
«قوه قضاییه»، «عوضی» و «آی بیکلاه» نامهاییاند که پیش از این برای فیلم «بانک زدهها» در نظر گرفته شده بود.
سایر عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هادی شلالوند، مدیر تولید: پرویز کاظملو، مدیر برنامه ریزی: نورالدین گودرزی، مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، مدیر صداگذاری: آرش قاسمی، طراحی چهره: محسن دارسنج، منشی صحنه: محبوبه نظری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پروانه ساخت سینمایی برای ۲ اثر صادر شد
- فیلم کوتاه تماس تصویری آماده نمایش شد
- رونمایی از مستند زندگی علی انصاریان
- اکران عمومی فیلم سینمایی “عصبکشی” در سینماهای دانمارک
- یادداشت علی رویین تن به مناسبت تولد فرامرز قریبیان
- انصراف علی رویین تن از داوری جشنواره فیلمهای ورزشی میلان به دلیل بیماری
- هنرنمایی پس از مرگ!
- «قطع فوری»؛ نگاهی خیاموار به زندگی
- پایان تدوین فیلم بن بست
- «قطع فوری» بهار به سینماها میآید/ آخرین فیلم علی انصاریان در راه اکران
- بازیگر باید پوست کلفت باشد/گفت وگو با مینا عبدی بازیگر
- “عصبکشی” در بخش اصلی جشنواره رتردام
- اکران مردمی فیلم بانک زده ها/گزارش تصویری
- انتشار کتاب صوتی «هرگز نیفت» پاتریشیا مک کورمیک با صدای مینا عبدی
- عامل قاچاق فیلم بانک زده ها دستگیر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





