مریم سعادت، کارگردان، بازیگر و عروسکگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، امشب (دوشنبه ۱۰ مهرماه) در دوازدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان»، روایتگر قصه مادربزرگهایی است که نمیشود شغلشان را حدس زد.
به گزارش سینماسینما، دوازدهمین قسمت از برنامه «هزارداستان» که با اجرای مریم سعادت به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم میرود، قصه مادربزرگهایی را بیان میکند که شغلهایی غیر قابل حدس زدن دارند.
سعادت تا کنون در ۱۶ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته و در بیش از ۴۰ سریال تلویزیونی بازیگر، صداپیشه و عروسکگردان بوده که از مشهورترین آنها میتوان به «خونه مادربزرگه»، «آرایشگاه زیبا»، «قصههای تا به تا»، «مدرسه مادربزرگها»، «بدون شرح»، «خوش رکاب»، «آب پریا»، «دردسرهای عظیم» و «پنچری» اشاره کرد.
فصل دوم برنامه «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیهکنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریانپور و با طراح و سوژهپردازی مریم نوابینژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم میرود.
محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی میکند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی؛ بازگشت سنجد/ جناب خان خوش آمدی!
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- در جشن سالانه نمایشگران عروسکی عنوان شد؛ روایت حجازیفر از چالشهای «مبارک»/ مرضیه برومند: دنبال بودجه بدوید
- فیلمبرداری فیلم کوتاه «شپش» پایان یافت/ روایتی متفاوت از یک تنهایی
- معرفی هیات داوران دو بخش جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان
- قصهی خانه مادربزرگ/نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- ادامه فیلمبرداری «شمش طلا»
- سه بازیگر زن پیشکسوت به نمایش «خانه برناردا آلبا» پیوستند
- تعویق پخش برنامه محمدرضا شهیدیفرد با نظر مدیر شبکه سه
- مریم سعادت: «کلاهقرمزی» و «جنابخان» برای کودکان نیستند
- روایت حمیدرضا آذرنگ از زندگی چند آقازاده/ویدئو
- روایت مسعود رایگان از سرگردانی دختری که وسط رودخانه گیر افتاد/ویدئو
- روایت خانم گل آسیا و بهترین جلوبندی کار اهواز
- هزار داستان نگفته از هوشنگ مرادی کرمانی، از کودکی تا امروز/ویدئو
- روایت همسر داود رشیدی از قصه پرماجرای زندگی یک زن/ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





