رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با صدور احکامی مدیران سینمایی کشور را در دوره جدید معرفی کرد و همگی آنان را مسئول طراحی و اجرای برنامه های توسعه محور سینمای ایران دانست.
محمد مهدی حیدریان در احکامی مدیران جدید سینمایی کشور را معرفی کرد و ضمن تأکید بر نقش سینمای حرفهای، برهمیاری و کمک به توانمند شدن بخش خصوصی تاکید کرده و اضافه کرد که نیاز سینمای امروز ایران تعامل درون و بیرون سینما در جهت کسب سهم از بازار تصویری دنیاست.
رییس سازمان سینمایی با تقدیر از حبیب ایل بیگی معاون سابق ارزشیابی و نظارت، ابراهیم داروغه زاده را به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت منصوب کرد.
متن حکم صادر شده به این شرح است:
«جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت امور فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت منصوب میشوید. صیانت از ارزشهای فرهنگی ایرانی اسلامی ،استقرار روشهای متناسب برای تولید آثار ارزشمند، تقویت فضای تعامل و اعتماد متقابل با فیلم سازان، حرکت به سمت استقرار نظام حرفه ای در حوزه تولید و پخش فیلم، زمینهسازی برای تولید آثار با مضامین متنوع و ژانرهای مختلف، ایجاد موسسات تخصصی برای طراحی و تولید مضمون و محتوای سینمایی، صیانت از حقوق پدید آورندگان و مالکان آثار، تامین شرایط ورود هنرمندان جوان و خلاق به عرصه فیلم سازی، ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری و تعامل موثر با مراکز شرکتها، تشکل ها و صنوف و با جلب همکاری نهادهای مرتبط انجام گیرد.توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
حیدریان همچنین با تقدیر از نصرتالله مرادی، رمضانعلی حیدری خلیلی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب کرد.
در متن حکم حیدری خلیلی آمده است:
«جناب آقای حیدری خلبلی، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت امور فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می شوید. بهره گیری از تمام ظرفیت ها و سرمایه انسانی متخصص و روز آمدی نظام برنامه ریزی، اداری و مالی، ارتقای سطح معیشتی و رفاهی کارکنان، توجه به منافع و مصالح و پشتیبانی همه جانبه از اجرای برنامه ها و پایش عملکردی سازمان، تعامل فعال با سازمان برنامه و بودجه و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و راه اندازی دبیرخانه جامع موسسات تابعه، از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری و تعامل موثر با حوزه های مربوط در سطوح سازمان و وزارتخانه انجام گیرد. توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
محمود اربابی نیز به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب شد تا مأموریت تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران را در کنار مأموریت های مهم دیگر به سرانجام برساند.
در متن حکم محمود اربابی آمده است:
«جناب آقای دکتر محمود اربابی، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت امور فرهنگی و هنری به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب می شوید. برنامه ریزی و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود برای تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی سینمای ایران، استاندارد سازی و توسعه فناوری و زیرساخت های سینمایی، ارتباط فعال با مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی و حوزوی، تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه آموزش و پشتیبانی فنی سینمایی از جمله اولویت هایی است که انتظار دارد تا با همکاری و تعامل موثر با مراکز فعال در این بخش و با جلب همکاری و حمایت نهادهای مرتبط انجام گیرد. توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حقیقتِ حذف/ وقتی حذف، جای گفتوگو را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی میگیرد
- آغاز شمارش معکوس برای میزبانی فارس از جشنواره جهانی فیلم فجر
- خلف وعده سازمان سینمایی/ خانه سینما از حضور در کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار کنارهگیری کرد
- بماند به یادگار از دولت وفاق!/ نامه سرگشاده یک مستندساز به رئیس سازمان سینمایی
- خروج کانون کارگردانان سینما از شورای صنفی نمایش/ برای رائد فریدزاده متاسفیم
- بیانیه سازمان سینمایی در پی حمله به صداوسیما
- برگزاری فعالیتهای هنری تا اطلاع ثانوی لغو شد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- با احکامی جداگانه از سوی رائد فریدزاده؛ حسینی و شفیعی معاون شدند/ ایلبیگی به موسسه سینماشهر رفت
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- سقوط آزاد جشنواره فیلم کوتاه تهران به چاه بیاعتباری
- سینمای استراتژیک به استراتژی سینما تبدیل شود
- ابراز شگفتی هیأت رئیسه خانه سینما از انگیزههای تنظیم کنندگان سند ملی سینما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





