تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 117439

سه فیلم سینمایی جدید از فردا به ترتیب در سرگروه‌های آزادی، آستارا و فرهنگ اکران خواهند شد.
به گزارش سینماسینما، سه فیلم سینمایی «قصر شیرین»، «سرکوب» و «تپلی و من» به ترتیب در سرگروه‌های آزادی، آستارا و فرهنگ از چهارشنبه دوم مرداد اکران خواهند شد. در این چینش شاهد دو فیلم با موضوع اجتماعی و یک اثر با موضوع کودک و نوجوان هستیم.

فیلم سینمایی «قصر شیرین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدرضا میرکریمی است که بازیگرانی چون حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آیین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا در آن بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «قصر شیرین» آمده: جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود. پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد، زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است …

اولین حضور جشنواره‌ای این اثر در جشنواره ملی فیلم فجر بود که در هفت بخش کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد و دو سیمرغ در بخش‌های بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد. حضور بعدی آن در جشنواره شانگهای بود که جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مرد را به دست آورد.

این فیلم در جدیدترین حضور بین المللی خود در جشنواره ونکوور نمایش داده خواهد شد.

فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی است که بازیگرانی چون باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور در آن نقش آفرینی می‌کنند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم، اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده …

فیلم سینمایی «تپلی و من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین قناعت و با موضوع کودک و نوجوان است.

حسن معجونی، میترا حجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل بازیگران این فیلم هستند.

زندگی رامین، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ی تپلی، اما برای مرد بیش از حد آشناست … این خلاصه داستان ” تپلی و من ” است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها