منصور ضابطیان پس از تجربه موفق «فرش بنفشه» در نوروز این بار با برنامه «پنجشنبه جمعه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی به رادیو ایران می آید.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابطعمومی برنامه، «پنجشنبه جمعه» اولین برنامه چند رسانه ای رادیو خواهد بود که علاوه بر آنتن زنده، برای فضای مجازی نیز به تولید محتوا می پردازد و به صورت تعاملی با مخاطبان در ارتباط خواهد بود.
در هر قسمت اعضای یک گروه موسیقی به استودیو می آیند و در برنامه که هم به صورت رادیویی و هم تصویری در بستر فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد به اجرا می پردازند.
«پنجشنبه جمعه» یک برنامه شخصیت محور است و شنوندگان همراه با منصور ضابطیان موسیقی، قصه و گفتگوهای هنرمندان را می شنوند، قصه های این برنامه را هم شرمینه نادری می نویسد.
این برنامه از این هفته ۵ و ۶ تیر به تهیه کنندگی زهرا قائدی پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۲ به مدت یک ساعت از رادیو ایران روی آنتن می رود.
ضابطیان و قائدی در ایام نوروز برنامه رادیویی «فرش بنفشه» را داشتند که ضمن استقبال مخاطبان، معاون صدا نیز آن را موفق ترین برنامه گفتگو محور شبکه ایران در این ایام توصیف کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سه اثر رادیویی در فینال جشنواره ABU PRIZE 2025
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «همه مردان رئیس جمهور» با صدای منصور ضابطیان
- منصور ضابطیان مهمان «رخ به رخ» میشود
- امیریل ارجمند کارشناس مهمان امشب «محاکات»
- آغاز پخش فصل دوم «محاکات» از امشب/ فرزین محدث مهمان ضابطیان میشود + تیزر
- منصور ضابطیان خبر داد: «پنجشنبه جمعه» به ایستگاه پایانی رسید
- منصور ضابطیان درباره جشنواره سینماحقیقت مطرح کرد/ تماشای فیلم مستند در خانه اتفاقی مغتنم است
- اعضای هیات داوران جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا معرفی شدند
- هدایت هاشمی از نقشی که در سریال «نجلا» ایفا میکند، گفت/ برای اولین بار، یک نقش منفی
- شبنم مقدمی: حتی با رعایت پروتکلهای بهداشتی هم مدتی کار نخواهم کرد
- منصور ضابطیان مطرح کرد/ زنگ خطر برای تلویزیون به صدا در آمده است
- مهران غفوریان در برنامه ضابطیان: جایگزینی برای سیروس گرجستانی نداریم
- گپ کرونایی با ژاله صامتی/ رعایت قرنطینه وظیفه همه ماست
- گلاره عباسی از رادیو سوینا میگوید/ همه ما سعی میکنیم پرانرژی باشیم
- گپ کرونایی علی نصیریان/ ابراز همدردی با مردم و تمجید از کادر درمانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





