
بیژن میرباقری کارگردان سینما، فیلم جدید خود را با عنوان «لایف استایل» در فصل تابستان میسازد.
بیژن میرباقری کارگردان سینما، درباره فعالیتهای جدید خود گفت: «چندی پیش ساخت سریال «چهارگاه» را به پایان رساندم که این سریال هم پخش شد. به تازگی نگارش فیلمنامه «لایف استایل» را به پایان رساندهام و به دنبال این هستم که بتوانم این فیلم سینمایی را بسازم.»
او افزود: «در نظر دارم به محض جذب سرمایه این فیلم را بسازم. در واقع اگر موفق به این کار شوم در فصل تابستان شروع به ساخت آن میکنم. این نکته را هم باید عنوان کنم این فیلم مثل همه فیلمهای من موضوع اجتماعی دارد و این بار هم مانند فیلم قبلیام درباره شبکههای اجتماعی است.»
میرباقری عنوان کرد: «من پیشتر هم فیلمی با عنوان «ربوده شده» با همین موضوع ساختم که سال گذشته اکران شد، در حقیقت این موضوع دغدغه من است و به همین دلیل باز هم سراغ چنین موضوعی رفتم.»
این کارگردان در پایان گفت: «با چند نفر برای جذب سرمایه صحبت کردهام و منتظر پاسخی از سوی آنها بر ای ساخت این اثر هستم.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی هیات انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه کانون
- بیژن میرباقری «طناب کُشی» را جلوی دوربین میبرد
- بیژن میرباقری در گفت و گو با سینماسینما/ زور دولت به سالن داران نمی رسد
- اختصاصی سینماسینما/ واکنش بیژن میرباقری به حذف مجوز کارگردانی/ گامی رو به جلو
- شهرزاد از نگاه فیلمسازان/ مردم امروز به روایت های زیبا از عشق نیاز دارند
- بیژن میرباقری برای تلویزیون کارگردانی می کند
- ماجرای حذف «نگاه نو» از جشنواره فجر چیست؟ / توضیحات میرباقری در سینماسینما
- گزارشی از جلسه بررسی «ربوده شده»/ شبکههای اجتماعی را با تعهد اجتماعی همراه کنیم
- گزارش تصویری از اکران خصوصی فیلم ربوده شده
- عطاران و فرزاد فرزین در اکران خصوصی «ربوده شده»+ گزارش تصویری
- قرارداد اکران دو فیلم جدید ثبت شد/ خداحافظی لانتوری با آفریقا
- روزهای شلوغ نیکی کریمی
- مکان جشن بزرگ سینما مشخص شد
- «ربوده شده» پاییز اکران می شود
- هشتمین جشن انیمیشن برگزار شد/ مسیر پر فراز و نشیب انیمیشن در ایران+ تصاویر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





