سینماسینما، علی پاکزاد – مسعود نجفی مدیرروابط عمومی جشنواره فجر معتقد است یک سوم افرادی که برای حضور در جشنواره اسمنویسی کردهاند حذف خواهند شد تا نظم بهتری به کاخ جشنواره داده شود. زیرا رسانهها برای ارائه اسامی خبرنگاران حد مجاز را رعایت نکردهاند و روابط عمومی مجبور به انجام این کار است.
به گزارش سینماسینما، مسعود نجفی در گفتوگو با سینماسینما درباره شرایط سی پنجمین دوره جشنواره فجر گفت: «بیش از ۱۵۰۰ خبرنگار برای حضور در جشنوراه سی پنجم ثبت نام کردهاند. با وجود اینکه همه بر نظم کاخ جشنواره تاکید دارند، اما بسیاری از رسانهها اسامی افراد زیادی را برای حضور در جشنواره امسال قید کردهاند. اکنون ما در صدد هستیم که یک سوم از این اسامی را حذف کنیم و به کسانی که الویت بیشتری دارند کارت بدهیم.»
مدیر روابط عمومی جشنواره فجر اضافه کرد: «سعی میکنیم الویت بندی کنیم. اولین الویت ما بر اساس تعداد افرادی که میتوانند از هر رسانه در جشنواره حضور پیدا کنند است. الویت دوم خود رسانهها و جایگاه آنهاست. الویت سوم نام افرادی است که اعلام شدهاند و ما بررسی میکنیم که این افراد آیا صلاحیت حضور در آن حوزه را دارند یا خیر. ضمن اینکه مواردی که اعلام کرده بودیم را نیز بررسی می کنیم. یعنی رسانههایی که افراد زیرمجموعه آن ثبت نام کردهاند باید مجوز ارشاد را داشته باشند.»
او ابراز امیدواری کرد زمان برپایی نشست خبری جشنواره کارت رسانهها توزیع شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- در نشست خبری مطرح شد: چهار بزرگداشت در افتتاحیه فیلم فجر/ تکلیف سیمرغ مردمی چه میشود؟
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره بینالمللی فیلم فجر شد
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- بازگشایی سینماهای تهران از روز شنبه
- نشست خبری سیونهمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد/ سه سناریو برای برگزاری جشنواره
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم






آقای صالحی این سینما الان نیاز به یک روح تازه دارد به دلایل مختلف مثلا فیلمی ارزشی مثل یتیم خانه ایران که با بی مهری های فروان مواجه شد مثل تعداد کم سالن ها و ……. یا اکران نشدن فیلم های مجوز دار که در این دوره مدیریت سازمان سینمایی بیشتر از هر موقع دیگر بود و شرایط نا برابری در اکران فیلم ها که این موضوع یک نوع تبعیض قایل شدن و حق خوری هست مخصوصا فیلم های ارزشی مثل یتیم خانه ایران و ……..
انتخاب های مافیا گونه در سطح مدیر های سینمایی که اخیرا یکی از آن ها رخ داد در انجمن سینما جوانان ایران و انتخاب های بحث برانگیز به جای مدیر های قبلی که این موضوع به مجلس هم کشیده شده از نظر من سینما ما نیاز به جنجال مضاعف ندارد.
جناب ایوبی نا کارامدی خودشون رو در دوره وزیر ارشاد سابق ثابت کردند و باعث فشار به وزارت ارشاد و نارضایتی بسیاری از سینماگران را در پی داشت و در پی دارد.
امید است جنابعالی تدبیر لازم را در بهبود شرایط موجود به کار گیرید.