درحالیکه فیلمبرداری فیلم سینمایی «جشنی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی در تهران ادامه دارد، نخستین عکس رسمی فیلم با تصویری از نازنین بیاتی و شکیب شجره منتشر شد
به گزارش سینماسینما، «جشنی دو میلیون» دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ۶۵» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از مجید توکلی به نگارش درآمده و علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده و علی اوجی به عنوان مجری طرح کنار توکلی قرار گرفتند.
نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه ای در سینمای ایران هستند که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند.زهرا داوودنژاد،احترام برومند،خسرو بامداد،افسانه طهرانچی،سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق و…از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی می روند.
این فیلم عاشقانه پیش از این «روزی دو میلیون» نام داشت که نامش به «جشنی دو میلیون» تغییر کرد.
عبدالله اسکندری به عنوان (طراح گریم)،دانیال زمانی(مدیر پروژه)امیرحسین حداد(طراح صحنه)،پوپک مظفری(مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)،رعنا امینی(طراح لباس) احمدرضا شجاعی(عکاس)محمود خرسند(مدیر صدابرداری)حسن اصلانی و مهدی اصلانی(فیلمبردار)محمد جمشیدی (مدیر تولید)کوروش جوان(کارگردان فیلم پشت صحنه) در این پروژه حضور دارند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زمستان بود» و سه جایزه از دو جشنواره/ نازنین بیاتی بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم هند شد
- فهرست بازیگران «لاکپشت» کامل شد/ ارائه نسخه نهایی به دبیرخانه جشنواره
- ایدهای بکر که در سطح ماند/ نگاهی به فیلم «عروسی مردم»
- چوب دستِ هریپاتر یا عصای موسی/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- هشدار جدی هنرمند درباره چالشهای بزرگ پیش روی جامعه/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- «شادروان»؛ طنزِ تلخِ موقعیت
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «کلاه قرمزی و پسرخاله» با صدای نازنین بیاتی
- حالا وقت خنداندن است!/ نگاهی به فیلم «دینامیت»
- تدوین «خائنکشی» مسعود کیمیایی به پایان رسید
- «عروسی مردم» در انتظار فرصت مناسب برای اکران
- الهام کردا و نازنین بیاتی در «زمستان بود»/ آغاز تولید با پایان کرونا
- متفاوت و زیبا و بهیادماندنی/ نگاهی به فیلم “درباره الی”
- تدوین «عروسی مردم» به پایان رسید
- “هزارتو” در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود
- تظاهری که تراژدی را خفه کرد/ نگاهی به فیلم «کارت پرواز»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران





