نیما اقلیما کارگردان از ساخت فیلم سینمایی «شمال» در مناطق شمالی کشور در سال آینده گفت.
به گزارش سینماسینما، نیما اقلیما کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شمال» را به پایان رساندیم و این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه، بازدید از لوکیشن ها و رایزنی با افراد برای جذب سرمایه هستیم. به محض اینکه موفق به جذب سرمایه شویم درخواست پروانه ساخت می دهیم و کارهای دیگر این اثر را نهایی می کنیم.
وی افزود: در صورتی که موفق به جذب سرمایه شویم فیلمبرداری «شمال» را در مناطق شمالی کشور انجام می دهیم البته بهترین زمان ساخت اثر اواخر تابستان و اوایل پاییز است.
این کارگردان جوان اظهار کرد: درباره قصه این اثر تا وقتی که کارها قطعی نشده باشند نمی توانم چیزی بگویم اما نکته ای که وجود دارد این است که احتمالا از بازیگران فیلم سینمایی «امیر» در «شمال» هم استفاده می کنیم.
اقلیما با اشاره به زمان اکران دیگر اثرش با نام «امیر» که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت، بیان کرد: فکر نمی کنم این اثر زمان اکران تغییری نسبت به آن نسخه ای که در جشنواره اکران شد، داشته باشد. از سوی دیگر تهیه کننده و سرمایه گذار «امیر» مشغول رایزنی با پخش کننده ها برای اکران هستند.
وی در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم «امیر» را در فصل تابستان به نمایش بگذاریم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک یادداشت کوتاه برای مردی بزرگ/ آقای متوسلانی نازنین ۹۰ سالگیتان خجسته
- اولین گردهمایی جوانان کانون کارگردانان سینما برگزار شد/ سینما به سمت حذف کارگردانان صاحب فکر و اندیشه میرود
- شروع مبهم، پایان مخدوش/ نگاهی به فیلم «امیر»
- قابهای نامتعارف بیمعنی/ نگاهی به فیلم «امیر»
- نگاهی به فیلم «امیر»
- بازنشستگی را باید پذیرفت!
- یک مرد تنها/ نگاهی به فیلم «امیر»
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ خواب زمستانی سینما
- برگزاری کارگاههای آموزشی اصغر فرهای در تورنتو
- ناراحتی محمدحسین مهدویان از شنیده نشدن صدای رنج مردم سردشت پس از ۳۲ سال
- خاطره علی ملاقلیپور از دعوا سر صحنه یک فیلم، ۱۶ سال پیش
- غلامرضا جنتخواهدوست، کارگردان پیشکسوت دفاع مقدس درگذشت
- بازگشت داریوش مهرجویی پس از شش سال به سینما/ «لامینور» ادامهای بر «سنتوری»؟
- پروژه مشترک جدید ایران و اروپا به زودی آغاز میشود
- نمایش مستند «نسیان» در بازار فیلم کن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





