فیلمبرداری فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» دومین ساخته برادران جلیلوند از نیمه گذشت.
به گزارش سینماسینما، بعد از امیر آقایی، هفته گذشته هدیه تهرانی و نوید محمدزاده هم مقابل دوربین وحید جلیلوند رفتند. بیش از پنجاه درصد فیلمبرداری ”بدون تاریخ، بدون امضا“ در حالی انجام شده است، که تنها لوکیشن اصلی فیلم یعنی پزشکی قانونی باقی مانده است و بقیه لوکیشها فیلمبرداری شده است.
بدون تاریخ بدون امضا» دومین فیلم برادران جلیلوند قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود. باشد.
این فیلم با فیلمنامهای نوشته علی زرنگار و وحید جلیلوند در آخرین روزهای خرداد ماه پروانه ساخت گرفت و مراحل پیش تولید آن آغاز شد.
وحید جلیلوند اولین کارگردانی خود را با فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» تجربه کرد که علی جلیلوند به همراه محمدحسین لطیفی تهیهکنندگی آن را بر عهده داشتند، این فیلم در سیوسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو را از آن خود کند. همچنین مهمترین حضور آن در جشنوارههای جهانی به رقابت در بخش «افق»های جشنواره ونیز باز میگردد که در نهایت جایزه منتقدان را برای سازندگانش به همراه داشت.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این میشناخته است.»
سایر عوامل عبارتند از : کارگردان: وحید جلیلوند، تهیهکننده: علی جلیلوند، بازیگران: امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادى و نوید محمدزاده، بامعرّفی : زکیّه بهبهانی، بازیگر خردسال : ماهان نصیری نیا، با حضور تعداد زیادی از هنرجویان تئاتر
نویسندگان : علی زرنگار – وحید جلیلوند، مدیر فیلمبردارى : پیمان شادمانفر، طراح گریم : عبدالله اسکندری، مدیر تولید : محمدصادق آذین، طراحى و ترکیب صدا : سیدعلیرضا علویان، مدیر صدابرداری : امین میرشکاری، طراح صحنه : محسن نصراللّهی، طراح لباس : دلیله صوفیانی، تدوین : وحید جلیلوند – سپهر وکیلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : زینب نصراللّهی، منشی صحنه : ندا قائدی، عکاس : امیرحسین شجاعی، مدیر تدارکات: محمد حیدرقلی، دستیار یک فیلمبردار : آرش رمضانى، دستیار کارگردان : بهنام اعلمی، دستیار یک صحنه : مسعود مقوّمی، گروه کارگردانی : قدیر حمزه ای – علی عسکری، دستیار تدارکات : عماد طاهری، کارگردان فیلم پشت صحنه : حامد جوادزاده، تصویربردار پشت صحنه : على نظرى، تبلیغات مجازى : آریان امیرخان.
پخش کنندۀ بین الملل : کتایون شهابی، مشاور رسانه ای : مریم نراقی، سرمایه گذاران : حامد عنقا – علی جلیلوند
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نوید محمدزاده با کارگردانی خودش روی صحنه میرود
- فیلمی به تهیهکنندگی نوید محمدزاده در جشنواره لوکارنو
- آکتور ایرانی در شبکه آرته فرانسه
- «جنگل آسفالت» با بازی نوید محمدزاده و فرشته حسینی
- بغضت را قورت بده/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- سیر روز در شب/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- رستگاری در حزن/ نگاهی به فیلم «شب، داخلی، دیوار»
- تهیهکننده «شب، داخلی، دیوار» درخواستی برای پروانه نمایش نداشته است
- بیانیه برادران جلیلوند در پی انتشار نسخه قاچاق «شب، داخلی، دیوار»
- انتشار غیرقانونی «شب داخلی دیوار»
- ماجرای بازیگری که در انتظار نوید محمدزاده بود؛ «من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت
- دو جایزه جشنواره نیویورک برای «شب، داخلی، دیوار»
- جایزه بزرگ جشنواره کورش به «آیههای زمینی» رسید/ معرفی برگزیدگان
- حضور «شب، داخلی، دیوار» در آستانه اکران جهانی در جشنواره «کمرا ایمیج»
- رهایی در اوهام/ نگاهی به فیلم «تفریق»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





