
پوستر فیلم سینمایی «بیحسی موضعی» به کارگردانى حسین مهکام و تهیه کنندگى حبیب رضایى همزمان با آغاز پیشفروش بلیت رونمایی شد. ماهان خوشی طراح این پوستر است.
به گزارش سینماسینما ،این فیلم از فردا در سینماهای تهران و شهرستان اکران خواهد شد. «بیحسی موضعی» با سرمایهگذاری محمدصادق رنجکشان ساخته شده است. حبیب رضایى، باران کوثرى، پارسا پیروزفر، حسن معجونى، سهیل مستجابیان (به ترتیب ورود به داستان) بازیگران این فیلم هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جلال، نویسندهای بیمحصولی که از فشار ذهنی رد داده است، متوجه تغییری در زندگی خواهرش -ماری-به واسطه مردی به نام شاهرخ میشود. پس خانه پدری را ترک میکند. ما یک شب با او و دوست آهنگسازش بهمن و راننده تاکسی عجیبی به نام ناصر همراه میشویم. وجه مشترک این سه نفر این است که هر سه در وضعیت بیحسی به سر میبرند. اما شب آبستن اتفاقاتی عجیب است برای این پنج نفر…»
امکان خرید بلیت از سایتهای فروش از هم اکنون مهیاست و علاقمندان به تماشای این فیلم میتوانند بلیت خود را خریداری کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سیزدهمین جشنواره فیلم بلغارستان میزبان ۱۳ فیلم ایرانی
- هفتادوپنج دقیقه بیحسی/ نگاهی به فیلم «بیحسی موضعی»
- یادداشت وارده/ نمایشی از پوچی و بیتفاوتی در شبی پرحادثه/ نگاهی به فیلم «بیحسی موضعی»
- به مردنم نگاه نکن/ نگاهی به فیلم «بیحسی موضعی»
- کوتاه درباره پنج فیلم روی پرده و نمایش خانگی
- سبک و لحنی خلاق و جدید/ نگاهی به فیلم «بیحسی موضعی»
- در نشست مطبوعاتی «بی حسی موضعی» در موزه سینما مطرح شد/ چراغ سینماها باید روشن باشد
- مهکام ما را با خودمان روبرو میکند/ طنز تلخی که ارزش دیدن دارد/ نگاهی به «بیحسی موضعی»
- «سوئیچ پن»/ نگاهی به فیلم «بیحسی موضعی»؛ به بهانه نمایش در جشنواره جهانی فیلم فجر
- رونمایی از پوستر «بیحسی موضعی» در جشنواره جهانی فیلم فجر
- غرولندهای سی و هفتم/ غیبت عجیب بیحسی موضعی
- پایان فیلمبرداری «بیحسی موضعی»/ انتشار نخستین عکس از پارسا پیروزفر
- باران کوثری و حسن معجونی همبازی شدند
- چهره معروف اینستاگرام بازیگر سینما شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران





