پوستر فیلم مستند «روزهای ناتمام» به کارگردانی مهدی قربانپور و با طراحی پریسا شکیب و عکس ساتیار امامی منتشر شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانهای فیلم، پوستر رسمی «روزهای ناتمام» ساخته مهدی قربانپور به تهیهکنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی قربانپور که این روزها در بخش مسابقه سینمای ملی پانزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت» حضور دارد، منتشر شد.
پریسا شکیب به عنوان طراح لوگو و پوستر این فیلم مستند گفت: فضاسازی اصلی پوستر برگرفته از حال و هوای حاکم در این فیلم مستند است که با محوریت تصویر خاص نقش اصلی داستان و با ترکیب تکسچر و نقاشی، طراحی و اجرا شده است. با توجه به محتوای فیلم و موقعیت منطقه فیلمبرداری(کیش)، رنگها و تاشهای خطوط در کنار عکس، طرح کلی را پدید آوردهاند.
در خلاصه این مستند آمده است: «نمیدونم چند تا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتنها عادت دارم، راز هیچکس رو به کس دیگهای نمیگم. فرقی نمیکنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی من …»
سایر عوامل تولید «روزهای ناتمام» عبارتند از: تصویربردار: مهدی آزادی، روزبه رایگا، تدوین: مریم شاپوریان، موسیقی متن : صبا ندایی، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، صدابردار : پارسا کریمی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، اصلاح رنگ : رضا تیموری،جلو های ویژه بصری: امیر ولی خانی، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح: سعید داوودی، تهیه کننده: مهدی قربانپور، مشاور رسانهای: رکسانا قهقرایی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
اولین اکران این مستند امروز شنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۸ در سالن ۵ پردیس سینمایی چارسو خواهد بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- معجزهی روایت سینمایی/ نگاهی به مستند «آقای صیاد را ول کنید»
- معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بینالمللی سینماحقیقت
- مراسم یادبود جمشید مشایخی و همسرش در اکران «بریکولاژ؛ زندگی نادر مشایخی» برگزار شد/ مشایخی: موسیقی و شعر از زندگی ایرانیان جدا نشدنی است
- عمیق ترین لحظه های محسوس حیات در مستند «ایستوود»
- «بیبی جان»؛ توانمند در قصهگویی و ایجاد تعلیق
- مستند «مرگ ماسایوشی»؛ حفظ شرافت یا ابرقدرت شدن؟
- معرفی نامزدهای مسابقه ملی جشنواره «سینماحقیقت»
- شبهای روشن/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «به ماه»
- مستند «ناگهان ذهنم ایستاد»؛ روایتی از یک شهر، یک بیماری
- جنگ با کرونا/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «روزهای ناتمام» و دو فیلم دیگر
- پیروز کلانتری: «میبرد تا به کجا» گفتگوی میان من و سوژه است
- مستند «آن مرد با اتوبوس آمد»؛ ترکیبی از سرگرمی، سیاست و جامعهشناسی
- گام معلق لکلک/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «جابهجایی یا نابهجایی»
- گفتوگوی تصویری اختصاصی سینماسینما با محمد احسانی، مستندساز/ توسعه کشور بدون توجه به محیط زیست امکانپذیر نیست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





