برنامه «۹۰» همانند گذشته که به برخی موضوعات روز غیرفوتبالی واکنش نشان میداد، این بار موضوع افزایش عوارض خروج از کشور را دستمایهی طنز قرار داد.
به گزارش سینماسینما، عادل فردوسیپور در برنامه شامگاه گذشته «۹۰»، در ابتدای آیتمی که در واکنش به افزایش عوارض خروج از کشور تولید و پخش شد، به کنایه گفت: با توجه به تعرفه جدید عوارض خروج از کشور، اکثر مربیان خارجی تصمیم گرفتند برای همیشه ایرانی باقی بمانند و جایی نروند.
در این آیتم طنز که دوشنبه (۲۰ آذر ماه) به روی آنتن رفت، برخی از مربیان خارجی شاغل در ایران با پوشش لباسهای سنتی ایرانی نشان داده شدند؛ ضمن اینکه برای موسیقی پس زمینه تصاویر هم از ترانه «وطنم» با صدای سالار عقیلی استفاده شد.
فردوسیپور در این گزارش همچنین مطرح کرد که در تعطیلات نیم فصل شایعاتی درباره خداحافظی برخی مربیان ناکام خارجی شنیده میشد اما گفته میشود با توجه به تعرفه جدید عوارض خروج از کشور اکثر مربیان خارجی تصمیم گرفتند برای همیشه ایرانی باقی بمانند و جایی نروند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جبلی در جمع دانشجویان مطرح کرد؛ شبکه خبر را برای «متروپل» به خط کردیم، گفتند بس است!/ تحت فشاریم
- چرا عادل فردوسیپور، محبوبِ سینماگران است
- معاون سیما: تغییر برخی از مدیران شبکهها اجتنابناپذیر است
- صحبتهای علی فروغی درباره عادل فردوسیپور/ کار فردوسیپور داشت از مدار خارج میشد
- بر سر برنامهای دیگر از عادل فردوسیپور در شبکه ورزش چه آمد؟
- حق آزادی بیان و نهاد «ساترا»
- آئین چراغ، خاموشی نیست/ چرا به برنامه عادل فردوسی پور برای پخش از فضای مجازی هم مجوز نمیدهند؟!
- اعتراض شدید نرگس آبیار به عدم صدور مجوز برنامه عادل فردوسیپور/ عادل اعتبار صدا و سیما
- تست گزارشگری عادل فردوسیپور در یک برنامه تلویزیونی + ویدئو
- بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز: خیلی از فوتبالیستها دلتنگ عادل هستند
- ضربه فنی!/ «فوتبال برتر» و جای خالی عادل فردوسیپور
- اولین اظهارات مزدک میرزایی پس از مهاجرت
- پاسخ سایت رسمی نود به گزارش یک روزنامه
- داستان حذف فردوسیپور و برنامه «نود» روی صحنه میرود
- «تنهایی یک دونده سینما»/ چرا «هفت»، «نود» نمیشود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





