فرزاد حسنی با بیان اینکه درود من نثار مخالفانم، گفت: هر چقدر پیشرفت کردم به خاطر مخالفانم بوده؛ آنهایی که بیرحمانه نقد کردند.
به گزارش سینماسینما، فرزاد حسنی در ابتدای سخنان خود در برنامه «هدهد» که برای بیستمین جشنواره استانی صداوسیما در شبکه شما تهیه و پخش میشود، خطاب به علی دارابی و مدیران دیگر امور استانهای صداوسیما گفت: قبل از هر چیز به دکتر دارابی و مدیران دیگر تبریک عرض میکنم که شبکه شما مخاطب خودش را پیدا کرده و موفق است.
او با اشاره به تفاوتهای میان اجرا در رادیو و تلویزیون اظهار کرد: در تئاتر و تلویزیون ارتباط مجری یا بازیگر با پشتصحنه قطع است، اما در رادیو لحظهای این ارتباط قطع نخواهد شد. ارتباط مخاطبان با رادیو از طریق تلفن و پیامک هر لحظه برقرار است. این یک ویژگی است و نشان از ارتباط نزدیک مخاطب و این رسانه دارد.
حسنی حضور در رادیو را مانند یاد گرفتن پیانو دانست و بیان کرد: باید از ابتدا و در سنین پایین در رادیو تجربه کسب کرد. گویندگان توانایی در شهرستانها هستند که در شبکههای سراسری نیستند؛ گویندگانی قوی، توانا و فهیم. در کل رادیو را بسیار دوست دارم، اما تلویزیون و رادیو از هم جدا نیستند و البته رادیو خانه من است.
او خاطرنشان کرد: مخاطب مجری جوان را دوست دارد و برایش جذاب است، اما وقتی حرف اعتماد به میان میآید سن اهمیت دارد. مردم به مجریان پیشکسوت بیشتر اعتماد میکنند. حرف زدن عنصر بسیار مهم و تاثیرگذاری است که بین مجری و مردم محبت ایجاد میکند. باید به این نکته توجه کرد که زبان محاوره در اجرا خوب و درست است، اما باید سواد محاورهای داشته باشیم. در کل برای مخاطب باید بهروز بود اما نباید از آنها جلو افتاد. اگر جلو برویم مخاطب ما را گم میکند.
این مجری تلویزیونی با بیان اینکه درود من نثار مخالفانم، گفت: هرچقدر پیشرفت کردم به خاطر مخالفانم بوده. آنهایی که بیرحمانه نقد کردند. من نقد بیرحمانه را دوست دارم. اگر حرفی زدیم که مخاطب ناراحت شد باید به او توجه کنیم و دل مخاطب را به دست آوریم. اگر این کار را نکنیم از دست میرویم.
حسنی همچنین با بیان اینکه همیشه سعی میکنم از گرما و داشتههای برنامه شهرستانها استفاده کنم، افزود: لهجهها، دارایی ایران است و باید در شبکههای سراسری هم مجریان با لهجه و گویش صحبت کنند. تولیدات شهرستانها نشان میدهد که از توانایی بالایی برخوردا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- فرزاد حسنی مجری اختتامیه سومین جشن مهر سینمای ایران شد
- مدیر شبکه نسیم مطرح کرد؛ آخرین وضعیت پخش «جنابخان»، «مهمانی» و چند برنامه دیگر
- اختتامیه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی همراه با یک بزرگداشت
- بازگشت ایرج طهماسب و فرزاد حسنی/ موضع صداوسیما درباره مهران مدیری
- بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون
- سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفللوشاتو میرود
- «یازده یازده» آماده نمایش شد
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- بیستمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر برگزار شد؛ اهدای تقدیرنامه عالی یونسکو به نصیریان
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟





